Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Moderators: Northpower Stockholm, Styrelsen

JP-
Posts: 36
Joined: 15 Jun 2011, 21:12

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by JP- »

http://www.tradera.com/farjestad-vs-ske ... _206340398" onclick="window.open(this.href);return false;

Skapligt fast pris till den som är utan biljett kommande match.
Bör inte vara några problem att ansluta bortastå.
Pawar
Posts: 13
Joined: 26 Mar 2013, 19:49

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Pawar »

Hej!
Det var ju en jävla tur att jag gick in här ikväll så att jag inte hade åkt till Karlstad förgäves (28 mil enkel resa).
Stod ju efter jag bokat att alla biljetter är uppbokade, sen helt plötsligt kommer jag in och läser att de andra går före för att jag skrivit att man vill bli medlem. Såg att det stod det i ingressen men efter att läst att alla biljetter var uppbokade trodde jag de var i hamn. Nu finns ju mina biljetter till någon annan så att ni inte missar att meddela dem på något sätt. Hade bokat 3 st i namnet Wärnehall, så de finns till kölistan nu. Vore ju dumt att inte biljetterna går åt, hade väldigt gärna stått i klacken och skrikit mig hes ;) Kom ihåg att även meddela de andra som ville bli medlemmar eller som väntar på medlemskort, så att de inte ska åka förgäves + att meddela de glada i kölistan att de fått deras biljetter.
Mot SM-GULD!!!
User avatar
beergluund
Posts: 13
Joined: 01 Sep 2013, 01:36

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by beergluund »

Kanske en dum fråga, men borde det inte finnas fler biljetter? 55+54+20=129 , finns det inte 150 platser i bortastå? Alltså 21 biljetter till?
steffe.65
Posts: 3
Joined: 15 Apr 2014, 13:50

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by steffe.65 »

De som inte är medlemmar, utan vill bli det nu, borde väl komma i sista hand då biljetterna ska fördelas? Tänker på de som stöttat laget hela säsongen och inte bara nu då det ska delas ut guld?
Stefan i Örebro
User avatar
beergluund
Posts: 13
Joined: 01 Sep 2013, 01:36

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by beergluund »

steffe.65 wrote:De som inte är medlemmar, utan vill bli det nu, borde väl komma i sista hand då biljetterna ska fördelas? Tänker på de som stöttat laget hela säsongen och inte bara nu då det ska delas ut guld?
Stefan i Örebro
Nuvarande medlemmar är först i kön, oavsett hur många utan medlemskap som skrivit innan.
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Northpower Stockholm »

Ni som är medlemmar, skriv in ert medlemsnummer i er bokning här om ni vill ha chans ha köpa biljett !! Även om ni är längre ner på listan. eftersom ni går före "icke medlemmar".
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Northpower Stockholm »

beergluund wrote:Kanske en dum fråga, men borde det inte finnas fler biljetter? 55+54+20=129 , finns det inte 150 platser i bortastå? Alltså 21 biljetter till?
NPS 55 till buss från Stockholm + 20 lösa (säljes här i forumkön enligt prio regler ovan)
NP 54 till buss från Skellefteå + 21 lösa ( kan komma åter här enligt tidigare inlägg av "Trollet" )
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Northpower Stockholm »

beergluund wrote:
steffe.65 wrote:De som inte är medlemmar, utan vill bli det nu, borde väl komma i sista hand då biljetterna ska fördelas? Tänker på de som stöttat laget hela säsongen och inte bara nu då det ska delas ut guld?
Stefan i Örebro
Nuvarande medlemmar är först i kön, oavsett hur många utan medlemskap som skrivit innan.

Stämmer
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Northpower Stockholm »

Eftersom folk inte har följt instruktionerna och skrivit upp förnamn efternamn och MEDLEMSNUMMER, så kan vi inte veta redan nu vilka 20 som får köpa biljetter i morgon.

Ta med giltigt medlemskort och legg så kör vi efter lista i morgon :D :D
User avatar
SnowFlax
Posts: 7
Joined: 08 Mar 2012, 21:46
Location: Lund

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by SnowFlax »

Northpower Stockholm wrote:Eftersom folk inte har följt instruktionerna och skrivit upp förnamn efternamn och MEDLEMSNUMMER, så kan vi inte veta redan nu vilka 20 som får köpa biljetter i morgon.

Ta med giltigt medlemskort och legg så kör vi efter lista i morgon :D :D
Finns det någon chans för en blivande medlem att få tag på klackbiljett imorgon? Har en sittplats, men vill såklart hellre sjunga mig hes.
Vad som än krävs!
Kirunabo i exil i Skåne.
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by fwd »

Northpower Stockholm wrote:Eftersom folk inte har följt instruktionerna och skrivit upp förnamn efternamn och MEDLEMSNUMMER, så kan vi inte veta redan nu vilka 20 som får köpa biljetter i morgon.

Ta med giltigt medlemskort och legg så kör vi efter lista i morgon :D :D

Känns ju jävligt smart, att folk ska åka till Karlstad för att kanske ha en chans att ta sig in.
Charter Division
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Northpower Stockholm »

fwd wrote:
Northpower Stockholm wrote:Eftersom folk inte har följt instruktionerna och skrivit upp förnamn efternamn och MEDLEMSNUMMER, så kan vi inte veta redan nu vilka 20 som får köpa biljetter i morgon.

Ta med giltigt medlemskort och legg så kör vi efter lista i morgon :D :D

Känns ju jävligt smart, att folk ska åka till Karlstad för att kanske ha en chans att ta sig in.
Ja exakt... synd när folk inte läser ordentligt i första inlägget vad som gäller..
User avatar
beergluund
Posts: 13
Joined: 01 Sep 2013, 01:36

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by beergluund »

fwd wrote:
Northpower Stockholm wrote:Eftersom folk inte har följt instruktionerna och skrivit upp förnamn efternamn och MEDLEMSNUMMER, så kan vi inte veta redan nu vilka 20 som får köpa biljetter i morgon.

Ta med giltigt medlemskort och legg så kör vi efter lista i morgon :D :D

Känns ju jävligt smart, att folk ska åka till Karlstad för att kanske ha en chans att ta sig in.

Behövs ett förtydligande om hur många biljetter som finns. Är bussen från Skellefteå full och de 21 biljetterna sålda? Känns som att det kommer råda total förvirring imorgon i Karlstad.
User avatar
Poet
Posts: 2476
Joined: 04 Nov 2011, 22:46
Location: Gräddhyllan

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Poet »

Bussen från Skell är full men lösa plåtarna vet jag inte om.
2012-05-19
User avatar
Nick the little dick
Posts: 217
Joined: 15 Jun 2011, 22:43

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Nick the little dick »

SnowFlax wrote:
Northpower Stockholm wrote:Eftersom folk inte har följt instruktionerna och skrivit upp förnamn efternamn och MEDLEMSNUMMER, så kan vi inte veta redan nu vilka 20 som får köpa biljetter i morgon.

Ta med giltigt medlemskort och legg så kör vi efter lista i morgon :D :D
Finns det någon chans för en blivande medlem att få tag på klackbiljett imorgon? Har en sittplats, men vill såklart hellre sjunga mig hes.
Rekommenderar att lämna sittplatsen och gå till ståplats i så fall.
Toktobbe
Posts: 248
Joined: 17 Jun 2011, 08:42

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Toktobbe »

Som sagt går ju 99 biljetter till resande med bussarna plus dem 20 lösa som Np sthlm har uppbokat. Sen finns där ju 21 biljetter kvar som np stan har å vilka som ska ha dem verkar ju oklart men om man räknar alla som har skrivit upp intresse här så är det ju 37 st och med stans +sthlms lösa biljetter tillsammans blir 41 så borde om stans biljetter inte går till någon vara lugnt att alla kommer in.... annars äre la bara å planka :-) på något sätt kommer man ju alltid in.
Bovikarn
Posts: 21
Joined: 15 Jun 2011, 22:34
Location: Jönköping

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Bovikarn »

Jag har en sittplats över på grund av sjukdom. Sektion A2 bredvid klacken. Självkostnadspris 250 kr. Skicka PM om du är intresserad.
User avatar
beergluund
Posts: 13
Joined: 01 Sep 2013, 01:36

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by beergluund »

Toktobbe wrote:Som sagt går ju 99 biljetter till resande med bussarna plus dem 20 lösa som Np sthlm har uppbokat. Sen finns där ju 21 biljetter kvar som np stan har å vilka som ska ha dem verkar ju oklart men om man räknar alla som har skrivit upp intresse här så är det ju 37 st och med stans +sthlms lösa biljetter tillsammans blir 41 så borde om stans biljetter inte går till någon vara lugnt att alla kommer in.... annars äre la bara å planka :-) på något sätt kommer man ju alltid in.
Jo, men man vill gärna veta hur det står till med de där 21 lösa biljetterna NP Skell har. Skulle kännas surt att åka 30 mil till Karlstad bara för att inte komma in.
Toktobbe
Posts: 248
Joined: 17 Jun 2011, 08:42

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Toktobbe »

Fixa sittplats å dra till stå sen borde la finnas å få tag på
User avatar
beergluund
Posts: 13
Joined: 01 Sep 2013, 01:36

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by beergluund »

Finns inga sitt kvar
freddus
Posts: 2279
Joined: 22 Jun 2011, 10:18

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by freddus »

Nu är det försent för den här matchen men till framtiden kanske man måste se över hur det här ska skötas (ta det inte personligt på något sätt).
Man kanske måste sätta en deadline - om alla biljetter går åt måste man ha skrivit upp sig senast xx/x kl xx:xx. Oavsett om man är medlem eller inte. Efter den tidpunkten kan biljetter delas ut till de som skrivit upp sig (medlemmar i första hand). Skriver man upp sig efter den tidpunkten hamnar man i kö (om alla biljetter är tingade), oavsett om man är medlem eller inte.

Sen vet jag inte det här med att komma mindre än 24h före en bortamatch och skriva att man får ta sig till arenan till matchen för att eventuellt få biljett. Att inte alla följt instruktionerna har väl framgått långt tidigare än så här? Ta upp det direkt. Det har varit kö till biljetter ett tag nu så att det skulle bli fullt kommer inte direkt som en överraskning.

Säg 48h före nedsläpp borde alla som fått plats kunna få besked om det för att kunna förbereda. Nu vet jag inte vad den här osäkerheten leder till. Kanske är det nån som åker dit och inte får plats eller så är det folk som stannar hemma för att de inte vill åka till den här avkroken och riskera att bli utan biljett.

Som sagt är det ingen personlig kritik utan bara lite idéer kring hur det här kan förbättras till framtiden.
Pawar
Posts: 13
Joined: 26 Mar 2013, 19:49

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Pawar »

En idè vore ju att skriva upp alla som är garanterade biljetter här så att folk inte åker förgäves. Själv har jag köpt sittplats efter att "blivit av" med mina klackbiljetter, åker inte 28 mil enkel resa för att chansa att man kommer in. Hoppas nu att verkligen alla klackbiljetter går åt, annars vore det pinsamt. Verkar inte vara någon större koll på hur många som är uppbokade.
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by Northpower Stockholm »

Dom 21 från Skellefteå är sålda. 150/150 vi ses
User avatar
beergluund
Posts: 13
Joined: 01 Sep 2013, 01:36

Re: Endast klackbiljetter Final 4 Annandag påsk Måndag 21/4

Post by beergluund »

Ok, hittade några biljetter så det ordnade sig.
Post Reply