Resa Frölunda borta - 14 december

Moderators: Northpower Stockholm, Styrelsen

Post Reply
User avatar
cechise
Posts: 471
Joined: 10 Aug 2011, 01:55

Resa Frölunda borta - 14 december

Post by cechise »

Ber om ursäkt i förväg om den här infon redan finns tillgänglig, men blir det nån organiserad resa från stockholm till göteborg till den här matchen?
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by Northpower Stockholm »

cechise wrote:Ber om ursäkt i förväg om den här infon redan finns tillgänglig, men blir det nån organiserad resa från stockholm till göteborg till den här matchen?
blir bara resa från stockholm om vi får del av dom 100 kronors klackbiljetter som finns att tillgå :D
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by Northpower Stockholm »

Blir tyvärr ingen resa från Stockholm med NPS till utematchen Göteborg. (alla subventionerade klackbiljetter vill NP ha själva) tråkigt, hade varit kul åka ner och dela festen mellan NP och NPS.
User avatar
Poet
Posts: 2476
Joined: 04 Nov 2011, 22:46
Location: Gräddhyllan

Re: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by Poet »

Kommer finnas 1250st ståplatsbiljetter till försäljning dock.
2012-05-19
User avatar
Bobby
Posts: 2515
Joined: 10 Jun 2011, 13:44

Re: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by Bobby »

Northpower Stockholm wrote:Blir tyvärr ingen resa från Stockholm med NPS till utematchen Göteborg. (alla subventionerade klackbiljetter vill NP ha själva) tråkigt, hade varit kul åka ner och dela festen mellan NP och NPS.
Det finns ju en väldigt praktisk lösning så ser verkligen inte varför ni väljer att inte åka.
Dä ä bra Mikalsån!
User avatar
Erwynn
Posts: 2393
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by Erwynn »

Det handlar om 200kr extra.. Jag är rätt säker på att intresset borde finnas? Folket som åker norrifrån kommer lägga ut över 2000 nästan på denna helg, att dom får billigaste möjligaste lösningen känns ju logiskt.
Hata allt.
Toktobbe
Posts: 248
Joined: 17 Jun 2011, 08:42

Re: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by Toktobbe »

Hallå menar ni allvar att inte anordna resa..... isf avgå!! Lär ju inte bli några jättekostnader för resa även om man får punga ut 200 extra för biljett.
Jablonic
Posts: 749
Joined: 12 Jun 2011, 17:59

Re: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by Jablonic »

320 för en ståplats i en utematch är nog det sjukaste jag hört talas om. Måste kolla om det här kan lösas så att NP Sthlm kan åka. Vissa platser kostar alltså över 500 till och med?! Vad fan tror de att de säljer, CL-finalen?
Sed
Posts: 1594
Joined: 15 Jun 2011, 22:42

Re: Sv: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by Sed »

Jablonic wrote:320 för en ståplats i en utematch är nog det sjukaste jag hört talas om. Måste kolla om det här kan lösas så att NP Sthlm kan åka. Vissa platser kostar alltså över 500 till och med?! Vad fan tror de att de säljer, CL-finalen?
Sittplatser på kortsidan kostar 530:-....helt sjuka priser. Det är väl inte så speciellt med en utematch??? Man sitter ju en halvmil från rinken också.
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by anton95uppsala »

Tror också att intresse finns!

Hur som helst ställer jag mig frågande till om Staan verkligen vill ha 150 biljetter, då det framgår i inlägget att
Men nu satsar vi istället på att fylla två bussar!
. Två bussar borde ju inte vara 150 pers.

Oavsett borde väl intresse finnas för resa? Det är ju inte varje dag det är utomhusmatch precis.
Jablonic
Posts: 749
Joined: 12 Jun 2011, 17:59

Re: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by Jablonic »

Måste kolla upp detta med Frölunda, är inte säkert det är de som satt priserna ens. Om pengarna går till Frölunda så vill jag inte se någon Skellian trycka in över 500 i någon annan klubbs klubbkassa, men det är bara min egen åsikt.
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by Northpower Stockholm »

Jablonic wrote:Måste kolla upp detta med Frölunda, är inte säkert det är de som satt priserna ens. Om pengarna går till Frölunda så vill jag inte se någon Skellian trycka in över 500 i någon annan klubbs klubbkassa, men det är bara min egen åsikt.
Exakt, 320 för en bortastå och 530 för bortasitt, märkligt....
User avatar
Jokard
Posts: 1136
Joined: 19 Jun 2011, 23:47

Re: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by Jokard »

Jag tvivlar inte på att NPS klarar av att fylla en buss för folk som vill dit. Lägg ner negativiteten.

Precis som Erwynn säger, kommer kosta nästan 2000:- för de som åker från Skellefteå. För er blir det lätt under tusenlappen samt en betydligt kortare resetid, så sluta gnälla och åk till Göteborg. Ju fler vi är desto bättre.
"Tragedin bakom dramat om mannen med bilen i skogen." - Aftonbladets löpsedel 19/2 -12.

Charter Division
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Resa Frölunda borta - 14 december

Post by Northpower Stockholm »

Klart med 1 buss tills vidare från Stockholm nu, info kommer om anmälan i ny tråd efter Leksandsresan..
Post Reply