Biljetter till Växjö Lakers - Skellefteå AIK 17/1

Moderators: Northpower Stockholm, Styrelsen

Locked
sudda
Posts: 5
Joined: 09 Dec 2012, 21:59

Biljetter till Växjö Lakers - Skellefteå AIK 17/1

Post by sudda »

En fråga från en som inte är så van, när och ur kan jag fixa biljetter till matchen i Växjö den 17/1?
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Sv: Biljetter till Lakers-SAIK 17/1

Post by fwd »

Spelar Sandviken mot Växjö?
Charter Division
trionic
Posts: 37
Joined: 11 Dec 2012, 17:19

Re: Sv: Biljetter till Lakers-SAIK 17/1

Post by trionic »

fwd wrote:Spelar Sandviken mot Växjö?
Dubbelbokat? Verkar bli en krock mellan Skellefteå AIK och SAIK i Vida aerena den 17/1 isf.
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Sv: Biljetter till Lakers-SAIK 17/1

Post by smogz »

Ni är ju verkligen välkomnande till nån som vill köpa klackbiljetter. Jävla snorungar, så förbannat less på era jävla spydiga svar på alla inlägg som inte följer er mall. Är ni 12 år?
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Nick the little dick
Posts: 217
Joined: 15 Jun 2011, 22:43

Re: Biljetter till Lakers-SAIK 17/1

Post by Nick the little dick »

Kan en moderator ändra titeln snarast så kan vi hålla oss till frågan.
sudda
Posts: 5
Joined: 09 Dec 2012, 21:59

Re: Biljetter till Lakers-SAIK 17/1

Post by sudda »

Trevlig ton det hålls, jag talade tydligt om att jag inte är så van, menar såklart Skellefteå AIK men börjar bli tveksam till klackbiljetter :-(((
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Biljetter till Lakers-SAIK 17/1

Post by smogz »

Nä för oss som bor utanför centrala Schtaan så måste vi ändra vårt språk från SAIK till AIK när vi pratar med folk från Schtaan för dom förstår nämligen inte annars. Precis som vi måste säga SAIK där vi bor för att göra oss förstådda. Tyvärr tycker några att det är viktigt att vi kallar vårt lag AIK annars säger vi fel. Även om alla 9 miljoner svenskar som bor utanför schtaan missförstår oss då så är det tydligen viktigt att inte skriva fel här.

Hädanefter kommer jag endast att benämna Skellefteå AIK som SAIK bara för att utjämna lite.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Erwynn
Posts: 2416
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: Biljetter till Lakers-SAIK 17/1

Post by Erwynn »

sudda wrote:Trevlig ton det hålls, jag talade tydligt om att jag inte är så van, menar såklart Skellefteå AIK men börjar bli tveksam till klackbiljetter :-(((
Men lugn nu. För att svara på din fråga brukar vanligtvis dom som basar över stockholmsdelen på forat lägga upp trådar när det närmar sig match där du bara anmäler dig med namn och antal biljetter.
Hata allt.
User avatar
Bobby
Posts: 2515
Joined: 10 Jun 2011, 13:44

Re: Biljetter till Lakers-SAIK 17/1

Post by Bobby »

smogz wrote:Nä för oss som bor utanför centrala Schtaan så måste vi ändra vårt språk från SAIK till AIK när vi pratar med folk från Schtaan för dom förstår nämligen inte annars. Precis som vi måste säga SAIK där vi bor för att göra oss förstådda. Tyvärr tycker några att det är viktigt att vi kallar vårt lag AIK annars säger vi fel. Även om alla 9 miljoner svenskar som bor utanför schtaan missförstår oss då så är det tydligen viktigt att inte skriva fel här.

Hädanefter kommer jag endast att benämna Skellefteå AIK som SAIK bara för att utjämna lite.
Du är ju helt otrolig!
Dä ä bra Mikalsån!
User avatar
Erwynn
Posts: 2416
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: Biljetter till Lakers-SAIK 17/1

Post by Erwynn »

smogz wrote:Nä för oss som bor utanför centrala Schtaan så måste vi ändra vårt språk från SAIK till AIK när vi pratar med folk från Schtaan för dom förstår nämligen inte annars. Precis som vi måste säga SAIK där vi bor för att göra oss förstådda. Tyvärr tycker några att det är viktigt att vi kallar vårt lag AIK annars säger vi fel. Även om alla 9 miljoner svenskar som bor utanför schtaan missförstår oss då så är det tydligen viktigt att inte skriva fel här.

Hädanefter kommer jag endast att benämna Skellefteå AIK som SAIK bara för att utjämna lite.
http://www.youtube.com/watch?v=bc6OTQooWIc" onclick="window.open(this.href);return false;
Hata allt.
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Biljetter till Lakers-SAIK 17/1

Post by Lappmössan »

sudda wrote:Trevlig ton det hålls, jag talade tydligt om att jag inte är så van, menar såklart Skellefteå AIK men börjar bli tveksam till klackbiljetter :-(((
Du hamnade mitt i en eldig diskussion som pågått ett tag, så ursäkta oss!
Som Erwynn skriver kommer det gå att skriva upp sig här på forumet när matchdagen kommer lite närmare.


Smogz: Jadå, du får skriva vad du vill, själv skulle jag dock aldrig kalla föreningen för SAIK när de själva inte använder det. Skellefteå AIK, Skellefteå eller AIK, som alltid. :)
sudda
Posts: 5
Joined: 09 Dec 2012, 21:59

Re: Biljetter till Växjö Lakers - Skellefteå AIK 17/1

Post by sudda »

Tack ni som svarat på min fråga! Och ni andra varför göra narr av mig som inte hade en aning om hur känsligt detta var istället för att vänligt tala om det för mig så jag får en chans att göra rätt???? Jag hoppas att tonen i klacken på plats är bättre!
User avatar
Sketch
Posts: 1072
Joined: 15 Jun 2011, 14:51

Re: Biljetter till Växjö Lakers - Skellefteå AIK 17/1

Post by Sketch »

sudda wrote:Tack ni som svarat på min fråga! Och ni andra varför göra narr av mig som inte hade en aning om hur känsligt detta var istället för att vänligt tala om det för mig så jag får en chans att göra rätt???? Jag hoppas att tonen i klacken på plats är bättre!
Ingen gjorde narr av dig, SAIK är bara inte en officiellt accepterad förkortning i NP så skriver man SAIK får man oftast automatiskt en fråga om man menar Sandviken, inget ont menat eller så. :)
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Sv: Biljetter till Växjö Lakers - Skellefteå AIK 17/1

Post by fwd »

Men lugn i stormen nu. Torrt skämt från min sida bara för att det har diskuterats tidigare ang "SAIK".
Charter Division
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Biljetter till Växjö Lakers - Skellefteå AIK 17/1

Post by Northpower Stockholm »

Låser denna tråd nu. Tråd för anmälan finns med rubrik " Anmälan Klackbiljetter Växjö borta 17/1 kl:19.00"

//Moderator
Locked