Öka takten sista kvarten

Moderator: Styrelsen

Post Reply
User avatar
smogz
Posts: 5683
Joined: 25 May 2011, 08:38

Öka takten sista kvarten

Post by smogz »

Tycker om när Bajenpubliken räknar ner vid 75 minuter och kör öka takten sista kvarten.

Borde gå göra en Hockeyvariant på det fast kanske sista fem eller sista tio.

Ståplats räknar ner från 14.55

Fem, fyra, tre, två, ett

AIK, öka tempot
Öka öka AIK
AIK öka tempot
Öka öka AIK
Osv en minut. Borde man kunna få med hela publiken på.

Borde kunna bli ett jävla tryck.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Öka takten sista kvarten

Post by Lappmössan »

När det gäller AIK är det väl öka takten första kvarten?
User avatar
smogz
Posts: 5683
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Öka takten sista kvarten

Post by smogz »

Du har förstås en poäng. Men jag är ute efter att få till ett tryck i hallen och det här är ett bra sätt tror jag. Ett sätt som jag tror skulle kunna bli en tradition. Och om det görs exakt samma tid i varje match borde det kunna vara möjligt för sittplats att hänga på när de lärt sig. Jag förstår att du tycker idén är dålig Lappis på din raljerande ton i kommentaren (som jag uppfattade den). Tycker alla andra det också.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Oliman
Posts: 344
Joined: 15 Jun 2011, 23:06

Re: Öka takten sista kvarten

Post by Oliman »

Jag såg ingen raljerande ton. Jag tycker att det är en bra idé, men som lappmössan säger så är vi ju kända för att åka skiten ur motståndaren första kvarten. .

Att göra en grej kring det vore såklart mäktigt det med. Skrämma skiten ur motståndaren första kvarten.
User avatar
smogz
Posts: 5683
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Öka takten sista kvarten

Post by smogz »

Om det inte var det ber jag om ursäkt, var väl trött och irriterad över att åka till jobbet första dagen efter semestern, det kan få vem som helst att tolka in saker ;)

Min känsla är ändå att det i allmänhet varit väldigt bra tryck i hallen första kvarten.

Det skulle ju gå köra sista fem minuterna i varje period. Men då blir det kanske utvattnat.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Öka takten sista kvarten

Post by Lappmössan »

Det var en skämtsam ton, bland motståndare brukar det ju heta att "när man åker upp till skellefteå måste man hålla i sig i början".
Post Reply