Silly Season 2016/2017

Gamla matchtrådar och övriga avslutade trådar.

Moderator: Styrelsen

Locked
Empress
Posts: 7163
Joined: 15 Aug 2011, 11:12

Re: Silly Season 2016/2017

Post by Empress »

Kan tänka mig Luleå ger det högsta budet, frågan är nog om Bud tar högsta budet eller välher klubb efter hjärta?
Hank
Posts: 1414
Joined: 26 May 2011, 13:20

Re: Silly Season 2016/2017

Post by Hank »

Håller i teorin med p-play, samtidigt som jag ändå hoppas lite. Och även om Bud är "fel" spelartyp så saknar vi just nu offensiv bredd (för stora rolller för Olofsson, E Pettersson, underpresterande Calof...) och har dessutom brist på rightare, så jag tycker det kan motiveras.
User avatar
nr86
Posts: 5354
Joined: 20 Jun 2011, 20:30

Re: Silly Season 2016/2017

Post by nr86 »

Om Bud ansluter kanske vi ska se om det finns intresse för Calof någon annan stans.
Han har inte hamnat rätt i år och jag är säker på att kostar en hel del kulor i och med det nya kontraktet han skriv på under lite ovanliga former.

Ser att sanny är inne på samma spår

http://bloggar.expressen.se/sannylindst ... /30/11096/" onclick="window.open(this.href);return false;
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: Silly Season 2016/2017

Post by jokarfo »

Jag hoppas då på återkomst för Bud iaf. Han lär inte bli billig men ser man tillbaka på guldåren så lär ju inte det segment av truppen som bestod av våra dåvarande absouta topp6-forwards nog inte heller helt billig så jag ser positivt på att få en ökad bredd även på "spets-sidan" s.a.s.

Sen återstår det väl att se vad det blir av Calof. Inte för att AIK notoriskt släpper folk hit och dit men klubben är osentimentalt pragmatiska när det kommer till att göra rockader och avsluta kontrakt när prestationen uteblir. Vore jävligt trist om Andrew inte kom igång för jag är löjligt förtjust i den killens sätt att lira.

Edit: postade sekunden efter 86:an här men hade inte läst Sannys tankar innan. Intressant!
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
persson82
Posts: 660
Joined: 30 Jun 2011, 11:44

Re: Silly Season 2016/2017

Post by persson82 »

jokarfo wrote:Jag hoppas då på återkomst för Bud iaf. Han lär inte bli billig men ser man tillbaka på guldåren så lär ju inte det segment av truppen som bestod av våra dåvarande absouta topp6-forwards nog inte heller helt billig så jag ser positivt på att få en ökad bredd även på "spets-sidan" s.a.s.

Sen återstår det väl att se vad det blir av Calof. Inte för att AIK notoriskt släpper folk hit och dit men klubben är osentimentalt pragmatiska när det kommer till att göra rockader och avsluta kontrakt när prestationen uteblir. Vore jävligt trist om Andrew inte kom igång för jag är löjligt förtjust i den killens sätt att lira.

Edit: postade sekunden efter 86:an här men hade inte läst Sannys tankar innan. Intressant!
Får Calof bara spela mer med killar som kan hantera puck å inte bara åka skridskor så tror jag han kommer igång, Såg ju genast mycket bättre ut när han fick lira med Lindström tex.

Jag skulle gärna kunna se Bud-Hetta-Calof i en formation
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Silly Season 2016/2017

Post by Skidrow »

Tror inte AIK gör sej av med Calof om Bud kommer.
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Silly Season 2016/2017

Post by Chippen »

nr86 wrote:Om Bud ansluter kanske vi ska se om det finns intresse för Calof någon annan stans.
Han har inte hamnat rätt i år och jag är säker på att kostar en hel del kulor i och med det nya kontraktet han skriv på under lite ovanliga former.

Ser att sanny är inne på samma spår

http://bloggar.expressen.se/sannylindst ... /30/11096/" onclick="window.open(this.href);return false;
Att Calof inte presterat poäng i år har ju mycket att göra med vilken omgivning han spelat i.
Först fick han lira med Emil P och Olofsson, två nya spelare som försökte hitta sin roll och plats i vårt spelsystem.. Olofsson har börjat anpassa sig bra, medans Emil P fortfarande letar. Klart att det gick dåligt för Calof då.

Sedan placerades han med Jimmie och Jocke, och vips började han göra lite poäng och spelade ett helt annat spel. Mycket tack vare Jocke måste jag säga, men tycker att det visade att Calof behöver en spelare som lägger passen då Calof är bra på att leta sig till fria ytor.

Nu är han placerad med Wingerli och Ohlsson och det säger sig ju självt att det inte blir mycket av hans spel då. Calof är inte en lirare som ska harva i en 4:e kedja med uppgift att jaga skiten ur motståndarna och spela 0-0.
Så jo, ser inte AIK honom som en bättre spelare än så, så bör de skicka honom. Mycket för Calof egen skull så att han får spela i en kedja mera anpassad för honom.

Kort och gott skyller jag mycket av de uteblivna poängen för Calof rakt av på ledartrojkan som inte spelar honom i rätt miljö och därmed inte matchar laget rätt för att få ut max av sina spelare.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
fralle73
Posts: 145
Joined: 16 Jun 2011, 18:55

Re: Silly Season 2016/2017

Post by fralle73 »

Kom igen nu Skellefteå folk!Är holloway på G?Kolla era kontakter, luska lite.Varit o kollat på Skellefteå bil än?Ring han nån!
king_louie
Posts: 589
Joined: 30 Nov 2011, 14:39

Re: Silly Season 2016/2017

Post by king_louie »

Chippen wrote:
nr86 wrote:Om Bud ansluter kanske vi ska se om det finns intresse för Calof någon annan stans.
Han har inte hamnat rätt i år och jag är säker på att kostar en hel del kulor i och med det nya kontraktet han skriv på under lite ovanliga former.

Ser att sanny är inne på samma spår

http://bloggar.expressen.se/sannylindst ... /30/11096/" onclick="window.open(this.href);return false;
Att Calof inte presterat poäng i år har ju mycket att göra med vilken omgivning han spelat i.
Först fick han lira med Emil P och Olofsson, två nya spelare som försökte hitta sin roll och plats i vårt spelsystem.. Olofsson har börjat anpassa sig bra, medans Emil P fortfarande letar. Klart att det gick dåligt för Calof då.

Sedan placerades han med Jimmie och Jocke, och vips började han göra lite poäng och spelade ett helt annat spel. Mycket tack vare Jocke måste jag säga, men tycker att det visade att Calof behöver en spelare som lägger passen då Calof är bra på att leta sig till fria ytor.

Nu är han placerad med Wingerli och Ohlsson och det säger sig ju självt att det inte blir mycket av hans spel då. Calof är inte en lirare som ska harva i en 4:e kedja med uppgift att jaga skiten ur motståndarna och spela 0-0.
Så jo, ser inte AIK honom som en bättre spelare än så, så bör de skicka honom. Mycket för Calof egen skull så att han får spela i en kedja mera anpassad för honom.

Kort och gott skyller jag mycket av de uteblivna poängen för Calof rakt av på ledartrojkan som inte spelar honom i rätt miljö och därmed inte matchar laget rätt för att få ut max av sina spelare.
Bra skrivet! Det inser väl alla att så länge han lirar med Wingerli och Ohlsson blir det inte många poäng gjorda. Dock har det funnits begränsat med alternativ att laborera med iom alla skador.
Det man ser skillnad mellan Wallson och Öbba är att Wallson ändrade direkt om han såg att kemin inte var rätt medan Öbba låter dem fortsätta tillsammans flera matcher i tron att de ska lära sig varandra och bli bättre men så blir det sällan som jag ser det, bättre ändra direkt då.
svea_man
Posts: 1829
Joined: 15 Jun 2011, 16:27

Re: Silly Season 2016/2017

Post by svea_man »

Holloway om han kommer kommer bli bra breddar spetsen o kanske lyfter fler spelare när dom känner mindre press :D
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Silly Season 2016/2017

Post by Chippen »

king_louie wrote:
Bra skrivet! Det inser väl alla att så länge han lirar med Wingerli och Ohlsson blir det inte många poäng gjorda. Dock har det funnits begränsat med alternativ att laborera med iom alla skador.
Det man ser skillnad mellan Wallson och Öbba är att Wallson ändrade direkt om han såg att kemin inte var rätt medan Öbba låter dem fortsätta tillsammans flera matcher i tron att de ska lära sig varandra och bli bättre men så blir det sällan som jag ser det, bättre ändra direkt då.
Jag säger så här: Möller placerades direkt med Jocke och jag förstår tanken med att få en bra kemi mellan dem. Kan ju inte på något sätt säga att det har misslyckats. Däremot tror jag att laget hade mått bättre av Calof fått fortsätta med Jocke, och att Möller placerats med t.ex Hetta-Olofsson.
Detta grundar jag på att Möller är en mera "självgående" spelare och behöver inte speluppläggaren i samma utsträckning som Calof. Möller kan driva en kedja framåt men det kan inte Calof.

Så jag upplever att Calof-Jimmie/PP-Jocke och Möller-Hetta-Olofsson hade gett oss två producerande kedjor, och farliga kedjor. Nu Har vi egentligen bara en och det är Möller-PP/Jimmie-Jocke.

För övrigt håller jag med om att Wallsson hade en annan filosofi, och en bättre filosofi när det gäller kedjekomponeringen och visst så har skadorna gett begränsat utrymme.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
king_louie
Posts: 589
Joined: 30 Nov 2011, 14:39

Re: Silly Season 2016/2017

Post by king_louie »

Chippen wrote:
king_louie wrote:
Bra skrivet! Det inser väl alla att så länge han lirar med Wingerli och Ohlsson blir det inte många poäng gjorda. Dock har det funnits begränsat med alternativ att laborera med iom alla skador.
Det man ser skillnad mellan Wallson och Öbba är att Wallson ändrade direkt om han såg att kemin inte var rätt medan Öbba låter dem fortsätta tillsammans flera matcher i tron att de ska lära sig varandra och bli bättre men så blir det sällan som jag ser det, bättre ändra direkt då.
Jag säger så här: Möller placerades direkt med Jocke och jag förstår tanken med att få en bra kemi mellan dem. Kan ju inte på något sätt säga att det har misslyckats. Däremot tror jag att laget hade mått bättre av Calof fått fortsätta med Jocke, och att Möller placerats med t.ex Hetta-Olofsson.
Detta grundar jag på att Möller är en mera "självgående" spelare och behöver inte speluppläggaren i samma utsträckning som Calof. Möller kan driva en kedja framåt men det kan inte Calof.

Så jag upplever att Calof-Jimmie/PP-Jocke och Möller-Hetta-Olofsson hade gett oss två producerande kedjor, och farliga kedjor. Nu Har vi egentligen bara en och det är Möller-PP/Jimmie-Jocke.

För övrigt håller jag med om att Wallsson hade en annan filosofi, och en bättre filosofi när det gäller kedjekomponeringen och visst så har skadorna gett begränsat utrymme.
Så är det. Blir intressant se var de ska stoppa in Bud. Speciellt när Lindholm och Axel är tillbaka om några veckor.
persson82
Posts: 660
Joined: 30 Jun 2011, 11:44

Re: Silly Season 2016/2017

Post by persson82 »

king_louie wrote:
Chippen wrote:
king_louie wrote:
Bra skrivet! Det inser väl alla att så länge han lirar med Wingerli och Ohlsson blir det inte många poäng gjorda. Dock har det funnits begränsat med alternativ att laborera med iom alla skador.
Det man ser skillnad mellan Wallson och Öbba är att Wallson ändrade direkt om han såg att kemin inte var rätt medan Öbba låter dem fortsätta tillsammans flera matcher i tron att de ska lära sig varandra och bli bättre men så blir det sällan som jag ser det, bättre ändra direkt då.
Jag säger så här: Möller placerades direkt med Jocke och jag förstår tanken med att få en bra kemi mellan dem. Kan ju inte på något sätt säga att det har misslyckats. Däremot tror jag att laget hade mått bättre av Calof fått fortsätta med Jocke, och att Möller placerats med t.ex Hetta-Olofsson.
Detta grundar jag på att Möller är en mera "självgående" spelare och behöver inte speluppläggaren i samma utsträckning som Calof. Möller kan driva en kedja framåt men det kan inte Calof.

Så jag upplever att Calof-Jimmie/PP-Jocke och Möller-Hetta-Olofsson hade gett oss två producerande kedjor, och farliga kedjor. Nu Har vi egentligen bara en och det är Möller-PP/Jimmie-Jocke.

För övrigt håller jag med om att Wallsson hade en annan filosofi, och en bättre filosofi när det gäller kedjekomponeringen och visst så har skadorna gett begränsat utrymme.
Så är det. Blir intressant se var de ska stoppa in Bud. Speciellt när Lindholm och Axel är tillbaka om några veckor.
Om han ens kommer!!
LeeGoren
Posts: 374
Joined: 04 Nov 2011, 00:10

Re: Silly Season 2016/2017

Post by LeeGoren »

Behåll Calof oavsett och låt honom spela i en vettig omgivning. Mycket märklig coaching att ha honom i en fjärdeline med Wingerli/Ohlsson.
En förstaline med Jocke-Lindholm-Möller och en andraline med Calof-Axel-Holloway känns helt ok i mina ögon. Jag har ingen som helst förståelse för att många verkar se just Calof som ett "problem" , så länge coacherna använder honom rätt så är han ju en stor tillgång. Bra kille och lite av en mönsterbrytare. Skulle vara riktigt bra med Axel och Bud.
Huvudbryet kommer istället bli firma Olofsson/E Pettersson, som inte är nog bra för att få framträdande offensiva roller och verkligen inga spelare för tredje, fjärdelinan då de inte bidrar alls i fem mot fem. Då ser jag hellre att Adam P,Jimmie, Hetta,Wingerli, Ohlsson, Pontus abonnerar på de platserna. Tim Söderlund och Linus L tillbaka till J20 där de bör spela för optimal utveckling.
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Silly Season 2016/2017

Post by Chippen »

LeeGoren wrote:Behåll Calof oavsett och låt honom spela i en vettig omgivning. Mycket märklig coaching att ha honom i en fjärdeline med Wingerli/Ohlsson.
En förstaline med Jocke-Lindholm-Möller och en andraline med Calof-Axel-Holloway känns helt ok i mina ögon. Jag har ingen som helst förståelse för att många verkar se just Calof som ett "problem" , så länge coacherna använder honom rätt så är han ju en stor tillgång. Bra kille och lite av en mönsterbrytare. Skulle vara riktigt bra med Axel och Bud.
Huvudbryet kommer istället bli firma Olofsson/E Pettersson, som inte är nog bra för att få framträdande offensiva roller och verkligen inga spelare för tredje, fjärdelinan då de inte bidrar alls i fem mot fem. Då ser jag hellre att Adam P,Jimmie, Hetta,Wingerli, Ohlsson, Pontus abonnerar på de platserna. Tim Söderlund och Linus L tillbaka till J20 där de bör spela för optimal utveckling.
Tycker inte att det är Calof som är "problemet" utan håller med om att det är matchning av honom som är "problemet". Sätt honom i rätt miljö och "problemen" är ur världen, för iaf jag upplever det som synligt att han inte kommer att producera något i den kedja han är i. Så jag skulle vilja säga att det är Ledartrojkan som skapat detta "problem" med Calof.

Men ponera att Holloway kommer, Pär och Axel kommer tillbaka. Då håller jag inte med om att det är Tim som ska tillbaka till J20. Jag vidhåller att det är Wingerli som ska lånas ut.

Jag skulle formera följande:
Jocke-Pär L-Calof
Möller-Axel-Holloway
Olofsson-Hetta-Jimmie
Adam P-PP-Tim/Ohlsson/Sam
Tim/Ohlsson/Sam

Emil P skeppas iväg, för jag tror aldrig att han kommer att blomma ut.
Wingerli och Linus L lånas ut till en bra klubb i Allsvenskan
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
MBB

Re: Silly Season 2016/2017

Post by MBB »

Fel tråd nu boys, tillbaka till silly.


Skickat från min iPad med Tapatalk
p-play
Posts: 6788
Joined: 08 Nov 2011, 19:08

Re: Silly Season 2016/2017

Post by p-play »

Holloway är lite som lumpen, många kommer bara ihåg de positiva sidorna. Själv var jag mycket nöjd när han lämnade då jag inte tyckte att han var en tillräckligt bra spelare för vad man fick för de där pengarna: poäng visar inte hela bilden. Det jag tyckte om med LJ var att han nästan var omänskligt osentimental när det kom till värvningar och vad fans tyckte; det jag inte tyckte om var att han trodde så mycket på sin idee'r att han i princip blev fartblind emellanåt och nästan vägrade att ta intryck. Om Lindgren värvar Holloway så känns det mer som att han vikit ner sig för alla som skriker på värvningar i allmänhet och Holloway i synnerhet. Gör han sig av med Calof så behöver han undersökas. Calof är en av de mest lyckade värvningarna någonsin i SHL och åtminstone i början av säsongen lät det i intervjuerna som om han hade lite lättare sjukdomsproblem. Han såg också lite småtung ut emellanåt i skridskoåkningen. Sanny Lindström verkar dock ha noll koll. Holloway, mönsterbrytare? Han är en mycket likriktad forward med ett kanonskott, ungefär som Jesper Olofsson. Calof är däremot en mönsterbrytare emellanåt, men i dagsläget har han inte rätt lekkamrater. Han behöver en bra center vid sin sida och någon murbräcka som kan skapa ytor för hans åkningar. Jag blir kallsvettig av bara tanken att någon vill skicka Calof. :(
Tillägg: Emil P bör inte heller skeppas. Han kommer att blomma ut nästa år när han blivit fysiskt starkare.
king_louie
Posts: 589
Joined: 30 Nov 2011, 14:39

Re: Silly Season 2016/2017

Post by king_louie »

Calof ska självklart vara kvar, kan inte tänka mig att någon inom AIK tycker något annat.
Emil P är ung och har verktygen, han kan blomma ut efter ett år Thomson-träning. Bra ha för att locka hit lillebror också :-)
Bud kommer. Återstår att se i vilket skick. Han gick väl småskadad sista säsongen med oss har jag för mig, var det inte handleden som spökade så han inte kunde skjuta ordentligt eller minns jag fel?
persson82
Posts: 660
Joined: 30 Jun 2011, 11:44

Re: Silly Season 2016/2017

Post by persson82 »

Om det är någon som skulle måbra av ett miljöombyte (läs Klubb byte) så är det nog Adam Pettersson....Stått å trmpat på samma ställe flera år nu....
p-play
Posts: 6788
Joined: 08 Nov 2011, 19:08

Re: Silly Season 2016/2017

Post by p-play »

persson82 wrote:Om det är någon som skulle måbra av ett miljöombyte (läs Klubb byte) så är det nog Adam Pettersson....Stått å trmpat på samma ställe flera år nu....
Ja, och jag skulle inte bli förvånad om det kommer. Han sambo jobbar väl i Stockholm och veckopendlar. Nu har de väl dessutom fått barn. Djurgården nästa säsong?
Om vi inte får Elias P nästa säsong så skulle jag kunna tro att Lindgren går för Mustonen. Om Elias P skulle komma så finns det nog ingen plats för Mustonen.
Ja, man undrar i vilket fysiskt skick Holloway anländer i. Han brukar ju inte direkt köra någon hårdare försäsongsträning.
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: Silly Season 2016/2017

Post by jokarfo »

Håller med om att Callf borde vara kvar och att stor del av "skulden" tills uteblivna poäng ligger i matchningen mot övriga forwards. Min spekulation om hans eventuella frånfälle från truppen är naturligtvis en spekulation kring hur Lindgren och lagledningen kan tänkas agera ifall det är så att Bud på riktigt är (på väg att bli) klar. Tycker som sagt själv att Calofs spel är en njutning att se på och ser tex tillbaka på hans första slutspel mot LHC- i kvarten? - där han hade sån lekstuga i offensiv zon att det rentav blev skrattretande. Samtidigt är ju verkligheten den att den som inte levererar - särskilt som tilltänkt poängmakare - sitter aldrig riktigt säkert. Därför är iaf jag inte helt säker på att Calof sitter helt säker.
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
p-play
Posts: 6788
Joined: 08 Nov 2011, 19:08

Re: Silly Season 2016/2017

Post by p-play »

Om man skall titta på hur det sett historiskt hos oss innan någon stjärna lämnat så har denne hamnat i fjärdefemman i en roll som inte passar denne eller helt enkelt blivit bänkad, d v s mer eller mindre borttvingad. Tyvärr så började man fundera när man började att placera Calof med knattarna. Skeppar man Calof för en extremt mycket dyrare Holloway så gör man bort sig. Jag tar hellre Calof då han kommer att göra mer nytta i ett slutspel. Folk tittar alldeles för mycket på poängligor och skytteligor eller popularitet (hur medial personen är). Det som är intressant med en poängspelare är om de klarare av det tätare spelet i ett slutspel.
persson82
Posts: 660
Joined: 30 Jun 2011, 11:44

Re: Silly Season 2016/2017

Post by persson82 »

Sen är kan väl tyckas att Knatte-fnatte-tjatte (33-24-9) får mer speltid än dom förtjänar så är det väl ENBART för JVM uttagningen som rå för det.
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Silly Season 2016/2017

Post by Lappmössan »

Tycker värvningen av Sam indikerar att Bud inte kommer. Inte för att de är samma spelartyp men hade de redan satsat på Bud hade de nog hellre lagt krut på en back.

Vore dock tråkigt att se honom i ett annat SHL-lag av rent sentimentala skäl.
User avatar
vonschnauser
Posts: 984
Joined: 16 Jun 2011, 14:07
Location: Piteå

Re: Silly Season 2016/2017

Post by vonschnauser »

Lappmössan wrote:Tycker värvningen av Sam indikerar att Bud inte kommer. Inte för att de är samma spelartyp men hade de redan satsat på Bud hade de nog hellre lagt krut på en back.

Vore dock tråkigt att se honom i ett annat SHL-lag av rent sentimentala skäl.
Kan ju vara så att man inte trodde att möjligheten fanns förens efter den värvningen :roll:
p-play
Posts: 6788
Joined: 08 Nov 2011, 19:08

Re: Silly Season 2016/2017

Post by p-play »

Jag tror inte att värvningen av Sam indikerar något alls förutom breddning och kortsiktig avlastning. Han är dessutom en billig spelare och kostar mindre än vad Bud skulle kosta för en månad. Det enda problemet är väl att vi då har värvat två spelare och inte löst de problem som vi egentligen har, d v s vi har lagt iväg pengar på två spelartyper som vi egentligen inte behöver. En defensiv back, en stark ytterforward som kan vinna sargdueller, ta sig in på kassen och skapa ytor åt våra småväxta forwards och en ledande center är vad Lindgren borde fokusera på. Det bästa för alla parter vore om han gick till Leksand. Jag håller med om att det inte skulle inte kännas bra om han gick till Växjö.
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Silly Season 2016/2017

Post by Larzon »

Jag tycker vi har bästa backuppsättningen i hela serien. När vi får fullt lag kommer dom där sex poängen upp till tredjeplatsen vara som bortblåsta.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
p-play
Posts: 6788
Joined: 08 Nov 2011, 19:08

Re: Silly Season 2016/2017

Post by p-play »

Jag tycker nog att Färjestad har den bästa backbesättningen, men de har å andra sidan en svag forwardsuppsättning och en förstemålis som är väldigt ojämn.
p-play
Posts: 6788
Joined: 08 Nov 2011, 19:08

Re: Silly Season 2016/2017

Post by p-play »

Linus Videll är på marknaden och vill till SHL. Det finns lite frågetecken kring skridskoåkningen, men han är en stor pjäs och har den där fysiken som vi saknar. Jag skulle dock gissa att det blir Djurgården för honom.
http://hockeybladet.nu/hockeyallsvenska ... l-sverige/" onclick="window.open(this.href);return false;
phx70
Posts: 194
Joined: 15 Jun 2011, 14:10
Location: Toronto, Ontario

Re: Silly Season 2016/2017

Post by phx70 »

Verkar bli Brynäs för Holloway
http://www.hockeysverige.se/mans-karlss ... -holloway/" onclick="window.open(this.href);return false;
Locked