Slutspel 2016

Gamla matchtrådar och övriga avslutade trådar.

Moderator: Styrelsen

User avatar
Oliman
Posts: 363
Joined: 15 Jun 2011, 23:06

Slutspel 2016

Post by Oliman »

Shit, insåg just att kvartsfinalerna nästan typ är klara:

För såhär kommer SHL att sluta:

1) Skellefteå
2) Frölunda
3-6) Luleå, Linköping, Färjestad & Djurgården.
7-10) Brynäs,Växjö, HV71 & Örebro.

Vilket då ger 2st kvartsfinaler som spelas mellan olika lag i 3-6-placeringen. Skönt att samtliga dessa lag utplånar varandra,då åtminstone Linköping, Luleå och Djurgården nog är läskiga att möta i år..

En kvartsfinal mellan Skellefteå och det sämsta laget.

En kvartsfinal mellan Frölunda och det näst sämsta laget.

Utav lagen mellan 7-10 så kan jag ta vilket som helst utom Växjö, såvi får hoppas att de placerar sig som 7a i serien så att vi garanterat slipper dem.

En dröm vore ju om Växjö just placerar sig som 7a och sen kickar ut Frölunda direkt i kvarten. Vem vi än möter i kvarten förutom Växjö blir nog en lätt resa. Kan inte se att Brynäs,HV eller Örebro kan rubba oss, De har samtliga varit för svaga/ojämna med för dåliga målvakter i år. .

Min poäng är att nu gäller det att hålla tummar i smyg så att växjö placerar sig som 7a,då känns slutspelet ännu bättre tillrättalagt för oss...

Och ja, min andra poäng är att, Shit, börjar känna slutspelspulsen redan nu tack vare att man liksom ser vilka kluster av lag som kommer möta vilka. .


ps. nackdelen med att om växjö slår ut frölunda i kvarten är att vi isåfall får dem i Semi.. ds.

ps2. SHIT! ds2.
msoe
Posts: 1630
Joined: 10 Apr 2012, 14:52

Re: Slutspel 2016

Post by msoe »

Bra inlägg! Nu kan man som sagt börja spekulera i olika scenarier och vad som vore bäst för AIK. Hur det än går får vi nog en riktigt svår nöt att knäcka i semin, OM vi nu tar oss dit.
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Slutspel 2016

Post by smogz »

Tycker personligen att Färjestad känns svagast av lag 3-6. I övrigt är samtliga 1-6 guldkandidater. Möjligen också Växjö. Men jag tror inte de håller iår.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
nr86
Posts: 5354
Joined: 20 Jun 2011, 20:30

Re: Slutspel 2016

Post by nr86 »

Känner inte alls samma fruktan för vlh i år. De blandar och ger och kan omöjligt hitta jämnheten över 7 matcher. Visst vinner de någon match men i bäst av 7? -nej!
Vi lär inte sakna motivation heller om det nu skulle finnas en sådan faktor. Uttåget i våras sitter fortfarande på näthinnan. Även Fbk känns som relativt enkla att manövrera ut. Har aldrig förstått medias hausse av det laget. De spelar en dinosaurie hockey som inte andas 2016. Dif däremot kommer att ge alla topplagen en match tror jag.
User avatar
vonschnauser
Posts: 984
Joined: 16 Jun 2011, 14:07
Location: Piteå

Re: Slutspel 2016

Post by vonschnauser »

Skellefteå är favoriter.

Frölunda den största utmanaren.

Sedan
Linköping, Luleå & Djurgården i den ordningen i min mening.

Skulle vara skönt om Linköping slutar 3a så vi får ett annat motstånd i en semifinal någon gång..(om vi tar oss dit)

Tippar att topp 6 slutar så här:
Skellefteå
Frölunda
Linköping
Luleå
Djurgården
Färjestad

Sedan efter play in så har vi även:
Växjö
Brynäs

Vilket ger dessa kvartsfinaler:
Skellefteå - Brynäs
Vi bör ta detta över 7 matcher. Speciellt med Rödin borta & tveksamt om Salmela ska kunna vara med. Men Bulan Boys kommer kriga som djur precis som förra året(Då vi mycket väl kunnat förlora någon match)
Tips 4-1

Frölunda - Växjö
Om Växjö hinner få ordning på spelet tills slutspelet så är det helt klart en utmanare. Samtidigt har Frölunda inte levererat på sista tiden. Växjö kan skrälla direkt! Tror antingen Frölunda knockar Växjö totalt eller så skräller Växjö. Börjar Växjö vinna någon match i början tror jag Frölunda skakas om en aning & nerver från tidigare slutspel kommer tillbaka. På andra sidan så förlorar Växjö i början så tror jag Frölunda får upp självförtroendet & krossar dom i raka matcher. Den matchserien lär avgöras i de första 2 matcherna! Men jag tror tyvärr det senare scenariot är mer sannorlikt.
Tips 4-0

Linköping - Färjestad
En jämn serie! Dessa lag har två vinster var i inbördes möten. Färjestad är slutspelsrävar & blir alltid bättre i slutet av säsongen(bortsett från ifjol :mrgreen: ). Linköping har också växlat upp i slutspelet de senaste åren men varje säsong har det i princip tagit stopp mot samma motstånd! :mrgreen: Jag ser däremot Linköping som en mycket större guldkandidat än Färjestad. Linköping påminner mycket om Växjö ifjol & kan mycket väl överraska! Men de lär få slita i första omgången för att slå kaffegänget från Karlstad.
Tips 4-2

Luleå - Djurgården
Också svårtippad... Känns som att det är den ända serien där båda lagen KAN vinna SM-guld om ALLT faller på plats. Djurgården har hittat formen på senaste & Luleå har ett lag byggt för tuffa täta slutspelsmatcher. Kan Luleå även få till offensiven så vinner dom. Kan Djurgården möta upp Luleås fysiska spel så tycker jag de besitter mer skicklighet & bör vinna. Men något säger mig att vi inte slipper Luleå i årets slutspel(vilket ska bli kul) & därför tippar jag att de tar sig vidare på ren magkänsla.
Tips 4-2

Detta ger dessa semifinaler:
Skellefteå - Luleå
Ojojoj vilken semi det kan bli! Även om många kanske hellre hade velat ha Luleå i final. I slutspelet ger man alltid 110%. Men i dessa matcher så finns det något extra! En omgång jag knappt kommer våga se! Hur som helst så tror jag nog att de lag som går vidare kommer att vara rejält tilltuffsat inför finalen.. Här sätts nog vår "bredd" på prov. Den är inte vad den varit föregående säsongen & vi får hoppas att det räcker. Även efter en serie mot gris Lulää..
För jag tror ändå att vi kommer ur detta segrande tillslut.
Tips 4-2

Frölunda - Linköping
När första omgången är klar så tror jag slutspels nerverna har släppt för Göteborgarna. Jag tror ju dessutom de får en lättare resa i kvartsfinalen än Linköping. Men Linköping har åkt i semi rätt många säsonger nu. De lär vara taggade till tusen för att ta nästa steg och jag tror faktiskt de har möjlighet att ta detta nu när dom "slipper" möta AIK för en gång skull. Tror det hänger rätt mycket på om målvakten/målvakterna kan komma upp & göra vad som krävs för att slå Frölunda. Rautio känns inte som en guld målvakt även om han håller en hög jämn nivå i serien. Högström kan stå på huvudet men är ganska ojämn... Men Linköpings chans är ändå att ställa Högström ändå känner jag. Då tar Linköping detta "nästa steg" & når final i år. Mycket som ska falla på plats men de har ett mycket bra lag i övrigt.
Tips 3-4

Final:
Skellefteå - Linköping
Just precis som Linköping tagit detta steg så står deras nemesis de senaste slutspelen på andra sidan i finalen. Skellefteå har skickat ut Linköping ur nästan samtliga slutspel de senaste åren. Linköping darrar fortfarande sedan Koskenkorva skickade in segermålet i sudden match 7 säsongen 08-09. Men det kommer inte bli en lätt uppgift detta år. Skulle (mot alla odds) mina tips visa sig falla in, så kommer Linköping in i finalen med ett självförtroende över det vanliga efter att ha skickat guld tippade Frölunda i semi. De kommer också med en storspelande målvakt(Högberg). Annars skulle de aldrig varit här. Skellefteå kommer förmodligen med ett gäng skador som gris-lule orsakat i sista matchen då hoppet släckts. Håller vi för det?

Den som lever få se :mrgreen:

(Undviker att tippa finalen..)

Vad tror ni?
User avatar
Special Brew
Posts: 10047
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Slutspel 2016

Post by Special Brew »

Magkänslan säger att LHC är det lag som vi kommer få svårast mot. Sedan kommer Frölunda. FBK har vi bra koll på och vinner med 4-1 i matcher.
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Slutspel 2016

Post by Skidrow »

Vi 1, Frölunda 2, Groko 3 så möts dom i Semi och vi möter laget som säger "inte igen" aka Linköping lr Färjestad i semi sen möter vi då Frölunda lr Luleå i Final som blir en enkel historia.
Fdskebo
Posts: 1110
Joined: 15 Jun 2011, 15:31

Re: Slutspel 2016

Post by Fdskebo »

vonschnauser wrote:Skellefteå är favoriter.

Frölunda den största utmanaren.

Sedan
Linköping, Luleå & Djurgården i den ordningen i min mening.

Skulle vara skönt om Linköping slutar 3a så vi får ett annat motstånd i en semifinal någon gång..(om vi tar oss dit)

Tippar att topp 6 slutar så här:
Skellefteå
Frölunda
Linköping
Luleå
Djurgården
Färjestad

Sedan efter play in så har vi även:
Växjö
Brynäs

Vilket ger dessa kvartsfinaler:
Skellefteå - Brynäs
Vi bör ta detta över 7 matcher. Speciellt med Rödin borta & tveksamt om Salmela ska kunna vara med. Men Bulan Boys kommer kriga som djur precis som förra året(Då vi mycket väl kunnat förlora någon match)
Tips 4-1

Frölunda - Växjö
Om Växjö hinner få ordning på spelet tills slutspelet så är det helt klart en utmanare. Samtidigt har Frölunda inte levererat på sista tiden. Växjö kan skrälla direkt! Tror antingen Frölunda knockar Växjö totalt eller så skräller Växjö. Börjar Växjö vinna någon match i början tror jag Frölunda skakas om en aning & nerver från tidigare slutspel kommer tillbaka. På andra sidan så förlorar Växjö i början så tror jag Frölunda får upp självförtroendet & krossar dom i raka matcher. Den matchserien lär avgöras i de första 2 matcherna! Men jag tror tyvärr det senare scenariot är mer sannorlikt.
Tips 4-0

Linköping - Färjestad
En jämn serie! Dessa lag har två vinster var i inbördes möten. Färjestad är slutspelsrävar & blir alltid bättre i slutet av säsongen(bortsett från ifjol :mrgreen: ). Linköping har också växlat upp i slutspelet de senaste åren men varje säsong har det i princip tagit stopp mot samma motstånd! :mrgreen: Jag ser däremot Linköping som en mycket större guldkandidat än Färjestad. Linköping påminner mycket om Växjö ifjol & kan mycket väl överraska! Men de lär få slita i första omgången för att slå kaffegänget från Karlstad.
Tips 4-2

Luleå - Djurgården
Också svårtippad... Känns som att det är den ända serien där båda lagen KAN vinna SM-guld om ALLT faller på plats. Djurgården har hittat formen på senaste & Luleå har ett lag byggt för tuffa täta slutspelsmatcher. Kan Luleå även få till offensiven så vinner dom. Kan Djurgården möta upp Luleås fysiska spel så tycker jag de besitter mer skicklighet & bör vinna. Men något säger mig att vi inte slipper Luleå i årets slutspel(vilket ska bli kul) & därför tippar jag att de tar sig vidare på ren magkänsla.
Tips 4-2

Detta ger dessa semifinaler:
Skellefteå - Luleå
Ojojoj vilken semi det kan bli! Även om många kanske hellre hade velat ha Luleå i final. I slutspelet ger man alltid 110%. Men i dessa matcher så finns det något extra! En omgång jag knappt kommer våga se! Hur som helst så tror jag nog att de lag som går vidare kommer att vara rejält tilltuffsat inför finalen.. Här sätts nog vår "bredd" på prov. Den är inte vad den varit föregående säsongen & vi får hoppas att det räcker. Även efter en serie mot gris Lulää..
För jag tror ändå att vi kommer ur detta segrande tillslut.
Tips 4-2

Frölunda - Linköping
När första omgången är klar så tror jag slutspels nerverna har släppt för Göteborgarna. Jag tror ju dessutom de får en lättare resa i kvartsfinalen än Linköping. Men Linköping har åkt i semi rätt många säsonger nu. De lär vara taggade till tusen för att ta nästa steg och jag tror faktiskt de har möjlighet att ta detta nu när dom "slipper" möta AIK för en gång skull. Tror det hänger rätt mycket på om målvakten/målvakterna kan komma upp & göra vad som krävs för att slå Frölunda. Rautio känns inte som en guld målvakt även om han håller en hög jämn nivå i serien. Högström kan stå på huvudet men är ganska ojämn... Men Linköpings chans är ändå att ställa Högström ändå känner jag. Då tar Linköping detta "nästa steg" & når final i år. Mycket som ska falla på plats men de har ett mycket bra lag i övrigt.
Tips 3-4

Final:
Skellefteå - Linköping
Just precis som Linköping tagit detta steg så står deras nemesis de senaste slutspelen på andra sidan i finalen. Skellefteå har skickat ut Linköping ur nästan samtliga slutspel de senaste åren. Linköping darrar fortfarande sedan Koskenkorva skickade in segermålet i sudden match 7 säsongen 08-09. Men det kommer inte bli en lätt uppgift detta år. Skulle (mot alla odds) mina tips visa sig falla in, så kommer Linköping in i finalen med ett självförtroende över det vanliga efter att ha skickat guld tippade Frölunda i semi. De kommer också med en storspelande målvakt(Högberg). Annars skulle de aldrig varit här. Skellefteå kommer förmodligen med ett gäng skador som gris-lule orsakat i sista matchen då hoppet släckts. Håller vi för det?

Den som lever få se :mrgreen:

(Undviker att tippa finalen..)

Vad tror ni?
Klockren analys!
Skulle jag vara du så skulle jag sätta en hundring.
Enda möjliga tveksamheten lägger jag på Frölunda vs Växjö. Tror (eller möjligen hoppas jag) på en skräll där. Har Frölunda nerverna i styr för ett slutspel?
Jag tvivlar!

Final mot Linköping, absolut. Om vi nu tar oss dit.
Hank
Posts: 1414
Joined: 26 May 2011, 13:20

Re: Slutspel 2016

Post by Hank »

LHF är den farligaste utmanaren och jag hoppas att vi slipper Växjö i kvarten. Trots att de har gjort en dålig säsong känns det som att de, som ett av få lag, kan ha ett taktiskt övertag mot oss.
User avatar
Markman
Posts: 7832
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Slutspel 2016

Post by Markman »

Hank wrote:LHF är den farligaste utmanaren och jag hoppas att vi slipper Växjö i kvarten. Trots att de har gjort en dålig säsong känns det som att de, som ett av få lag, kan ha ett taktiskt övertag mot oss.
Själv är jag mest orolig för Frölunda och Växjö (i den ordningen). Mot resterande lag känner jag mig betydligt tryggare med tanken att vi vinner över sju matcher.
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
p-play
Posts: 6788
Joined: 08 Nov 2011, 19:08

Re: Slutspel 2016

Post by p-play »

Jag är inte lika orolig för Växjö som jag var tidigare. Jag tycker att de har tappat både fart och fysik jämfört med ifjol och jag tror att det får svårt mot oss i en längre serie. De klarar inte av att sätta press på våra backar som de gjort tidigare. Linköping är betydligt bättre på det. Dock så hoppas jag ändå att vi slipper dem i kvarten då de har otroligt mycket spetskvalitet och om deras stjärnor kuggar i kan de göra resan otroligt oangenäm.
User avatar
haggloader
Posts: 706
Joined: 18 Jun 2011, 22:34

Re: Slutspel 2016

Post by haggloader »

Har Linköpings stjärnor någonsin kuggat in i slutspel? ;)
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Slutspel 2016

Post by smogz »

Egentligen inte. Men historia är historia. Att de inte gjort det förr Säger inte att de inte gör det nu. Du är ju inte samma stjärnor.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
bsa
Posts: 1133
Joined: 15 Jun 2011, 19:05

Re: Slutspel 2016

Post by bsa »

1-4 verkar ju ganska klara för semi. Men att en av fyra floppar är ganska sannorligt, frågan vem?
snorhyveln
Posts: 1543
Joined: 11 Jul 2011, 15:27

Re: Slutspel 2016

Post by snorhyveln »

bsa wrote:1-4 verkar ju ganska klara för semi. Men att en av fyra floppar är ganska sannorligt, frågan vem?

Hoppas ju på Frölunda, bara för att få se Rönnbergs min.
User avatar
Special Brew
Posts: 10047
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Slutspel 2016

Post by Special Brew »

Om LHC får möta Djurgården så kan dom floppa.
Fdskebo
Posts: 1110
Joined: 15 Jun 2011, 15:31

Re: Slutspel 2016

Post by Fdskebo »

snorhyveln wrote:
bsa wrote:1-4 verkar ju ganska klara för semi. Men att en av fyra floppar är ganska sannorligt, frågan vem?

Hoppas ju på Frölunda, bara för att få se Rönnbergs min.
+1
Hank
Posts: 1414
Joined: 26 May 2011, 13:20

Re: Slutspel 2016

Post by Hank »

bsa wrote:1-4 verkar ju ganska klara för semi. Men att en av fyra floppar är ganska sannorligt, frågan vem?
Jag tycker 1-4 verkar ovanligt oklara för semi, jag.
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Slutspel 2016

Post by Chippen »

Om jag inte fattar detta med playin helt åt helvete så kan vi, vid vinst imorgon, få möta HV71 i kvarten.

Så vi kan, om jag fattat korrekt, styra litegrann vilket motstånd vi ska få i kvarten.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Slutspel 2016

Post by Trollet »

Chippen wrote:Om jag inte fattar detta med playin helt åt helvete så kan vi, vid vinst imorgon, få möta HV71 i kvarten.

Så vi kan, om jag fattat korrekt, styra litegrann vilket motstånd vi ska få i kvarten.
Vinner vi får HV71 möta Djurgården i kvalet och det sannolika där är förstås att DIF tar den serien. Då får vi vinnaren i serien Brynäs - Örebro.

Om du menar att vi lägger oss för att slippa HV så är det ändå ingen garanti, de kan inte bli bättre än åtta och vi kan således ändå få dem.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Slutspel 2016

Post by Chippen »

Nej jag menar att man vi ska gå för seger för att öka chanserna att få HV i kvarten då jag tror att de slår ut DIF/Växjö i PlayIN
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Slutspel 2016

Post by Trollet »

Chippen wrote:Nej jag menar att man vi ska gå för seger för att öka chanserna att få HV i kvarten då jag tror att de slår ut DIF/Växjö i PlayIN
Vi ska försöka vinna matchen alltså? Det känns som en bra plan.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Slutspel 2016

Post by Chippen »

Nej, självklart ska vi försöka spela 0-0 inför en knäpptyst arena. Det tycker jag låter som en mycket bättre och realistisk plan.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Markman
Posts: 7832
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Slutspel 2016

Post by Markman »

Förutsättningar:
1. Skellefteå. Klar för SM-kvartsfinal – möter den sämsta åttondelsvinnaren.
2. Frölunda. Klar för SM-kvartsfinal - möter den bästa åttondelsvinnaren.
3. Linköping. Börjar hemma mot Växjö i kvartsfinal.
4. Luleå. Börjar hemma mot Färjestad i kvartsfinal.
5. Färjestad. Börjar borta mot Luleå i kvartsfinal
6. Växjö. Börjar borta mot Linköping i kvartsfinal.
-----
7. Djurgården. Börjar hemma mot Brynäs i åttondelsfinal.
8. Örebro. Börjar hemma mot HV71 i åttondelsfinal.
9. HV71. Börjar borta mot Örebro i åttondelsfinal.
10. Brynäs. Börjar borta mot Djurgården i åttondelsfinal.
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Slutspel 2016

Post by Lappmössan »

Jahapp eftersom vi har som tradition att möta Linköping i slutspelet kanske vi tar oss till finalmöte mot dem ändå.
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Slutspel 2016

Post by smogz »

Två av kvartarna är ju iallafall klara.

Linköping - Växjö - Otroligt tufft. Linköping har varit otroligt bra ibland. Men känns som Växjö är mer av ett slutspelslag.

Luleå - Färjestad - Också otroligt tufft och jämt. Färjestad är ju Färjestad och brukar steppa upp i slutspel. Samtidigt har Luleå ett jävligt bra lag och har spelat bra tidivis på slutet.

Får jag välja motstånd för Skellefteå i Kvarten väljer jag Brynäs. Men AIK bör spöa alla lagen i bästa av sju.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
tord
Posts: 101
Joined: 15 Jun 2011, 17:54

Re: Slutspel 2016

Post by tord »

Färjestad har dock 4-0 i matcher mot Luleå under grundserien, slutspel är ju nåt helt annat men hoppas iallafall det dras till en sjunde avgörande.
Lubbe
Posts: 1316
Joined: 13 Jun 2011, 17:28

Re: Slutspel 2016

Post by Lubbe »

Det kan alltså bli Örebro, HV71 eller Brynäs i kvartsfinalen.

Personligen hoppas jag på Brynäs. Tycker det är roligaste motståndet. Alltid ett visst underhållningsvärde att se Bulan bli frustrerad. Skulle också bli mest bortafans (åt bägge hållen) i de matcherna. Örebro är nog tråkigaste alternativet, hela laget känns som en gäspning och risken att vi får typ 4800 pers på läktarna är överhängande.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Slutspel 2016

Post by Trollet »

Kopierar in från vår Facebooksida:

52 omgångar är slut, vi vann serien men nu börjar allvaret. Le Mat längtar hem till Västerbotten och ditt stöd behövs på Västra! Därför har vi 100 ståplatsbiljetter till de två första kvartsfinalerna som vi säljer för bara 50 kr/st. Du får köpa två biljetter till varje match på ditt medlemskap. Vårt enda motkrav är att du tar i från tårna för att stötta laget!

För att få lite ordning på bokningarna vill vi att du skickar ett mail till info@northpower.nu. Där talar du om vilket medlemsnummer du har och hur många biljetter du önskar till respektive match. Du får sedan en bekräftelse tillbaka.

Biljetterna hämtas före match utanför arenan. Vi ser gärna att så många som möjligt har betalat sin biljett innan dess, Swish är enklast men även bankgiro går bra. Mer info om det i bekräftelsen.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Hank
Posts: 1414
Joined: 26 May 2011, 13:20

Re: Slutspel 2016

Post by Hank »

Mycket bra initiativ och text!
Locked