Amerikansk fotboll

Allt Annat

Moderator: Styrelsen

User avatar
BigGuyJohan
Posts: 841
Joined: 30 Nov 2011, 12:02

Re: Amerikansk fotboll

Post by BigGuyJohan »

2 av 2 så här långt.
mjo, sen med att både deangelo och antonio brown är borta så blir det ännu svårare. Big Ben spelar troligen men hans kastaraxel är låångt ifrån okej. Senast dom möttes spelade broncos med Brock och jag tror Manning passar bättre mot Steelers. plus att just de 2 bästa av steelers mottagare är borta och att Ben inte är i närheten av att vara 100% frisk så känns det som Broncos match att vinna. Steelers D-line måste steppa upp och troligen ta flera INT för att Steelers ska kunna vinna.

svårt tippa Panthers vs Seahawks egentligen. båda har bra form. men jag gillar helt enkelt inte Seahawks så går på Panthers.. men matchen lär bli jämn.
User avatar
PackSwede
Posts: 999
Joined: 21 Jun 2011, 20:36
Location: Umeå

Re: Amerikansk fotboll

Post by PackSwede »

Sur förlust för Packers inatt, kunde av olika skäl inte se matchen men lillebror tyckte iallafall att domarna var kass. Bara ladda om till nästa säsong och hoppas på en frisk Jordy Nelson och lite mindre skador rent generellt. Det är löjligt små marginaler i den här sporten, det var inte Packers år i år :'(
User avatar
BigGuyJohan
Posts: 841
Joined: 30 Nov 2011, 12:02

Re: Amerikansk fotboll

Post by BigGuyJohan »

jao. men de va bra för mina spel. sammanlagt på de jag spelade så plussa jag runt 25-26 dollar. dubblade min totala insats ungefär. 4 av 4 dessutom på mina picks :ugeek: visst, favoriter alla 4 men matcherna ska spelas oxå. Bäst av allt iaf är att varken Seahawks eller Steelers är kvar. gillar verkligen inte dom lagen.... Regular season kan man ju spela på dom å så, spelvärde över känslor liksom. men skulle rent bli förbannad om det blivit Seahawks eller Steelers som SB-vinnare. Vem som än vinner nu gillar jag. men klart man har en ranking vilka man helst vill ska vinna.

1. Pats
2. Broncos
3-4 dom övriga 2
User avatar
PackSwede
Posts: 999
Joined: 21 Jun 2011, 20:36
Location: Umeå

Re: Amerikansk fotboll

Post by PackSwede »

Jag hoppas på någon av "dom övriga 2", roligt med en ny vinnare. Hellre Cardinals än Panthers då dom har längre historia i ligan.
User avatar
BigGuyJohan
Posts: 841
Joined: 30 Nov 2011, 12:02

Re: Amerikansk fotboll

Post by BigGuyJohan »

Panthers vinner tror jag :)
User avatar
Poet
Posts: 2476
Joined: 04 Nov 2011, 22:46
Location: Gräddhyllan

Re: Amerikansk fotboll

Post by Poet »

Satan så dåliga Panthers är.
Orutin? Rädsla?
2012-05-19
User avatar
PackSwede
Posts: 999
Joined: 21 Jun 2011, 20:36
Location: Umeå

Re: Amerikansk fotboll

Post by PackSwede »

Intressant match, inget lag har kommit igång med offensiven, Broncos försvar verkar sätta griller i huvudet på Newton
User avatar
Markman
Posts: 7824
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Amerikansk fotboll

Post by Markman »

Jag skulle säga att Newton verkar lida lite av Big Game Jitters, känns inte riktigt som att han har koll på nerverna. Kan han släppa det till andra halvlek tar Panthers hem det.
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
User avatar
PackSwede
Posts: 999
Joined: 21 Jun 2011, 20:36
Location: Umeå

Re: Amerikansk fotboll

Post by PackSwede »

Halvtidsshowen får en svag 1a
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Amerikansk fotboll

Post by Larzon »

PackSwede wrote:Halvtidsshowen får en svag 1a
Tycker du är givmild.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
User avatar
BigGuyJohan
Posts: 841
Joined: 30 Nov 2011, 12:02

Re: Amerikansk fotboll

Post by BigGuyJohan »

Ser ut att bli en intressant säsong :P
Post Reply