Jag har skrivit en bok

Allt Annat

Moderator: Styrelsen

Post Reply
User avatar
smogz
Posts: 5683
Joined: 25 May 2011, 08:38

Jag har skrivit en bok

Post by smogz »

Jag och en kompis har skrivit en bok, den heter Varg och författaren är av olika anledningar en pseudonym vid namn Hin Håle.

Den är skickad på tryck nu och kommer att finnas att köpa om ca 3 veckor. Ifall om nån av ett skulle vara intresserad av ett ex.

ImageImage
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Jag har skrivit en bok

Post by Larzon »

Var kommer den kunna inhandlas?
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
User avatar
smogz
Posts: 5683
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Jag har skrivit en bok

Post by smogz »

Via PM här och Swish på kort sikt. Via webbokhandlare på lite längre (som fysisk bok och ebok). Eller så väntar man på filmen ;)
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Jag har skrivit en bok

Post by Larzon »

smogz wrote:Via PM här och Swish på kort sikt. Via webbokhandlare på lite längre (som fysisk bok och ebok). Eller så väntar man på filmen ;)
Filmen brukar vara sämre än orginalet.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
User avatar
smogz
Posts: 5683
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Jag har skrivit en bok

Post by smogz »

Haha. Ja sant. Böckerna finns nu i mitt garage. Är dock inte hemma. Under eftermiddagen kommer jag hem och får äntligen hålla boken i handen. Blir en häftig känsla.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Chippen
Posts: 14238
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Jag har skrivit en bok

Post by Chippen »

Kostar?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
smogz
Posts: 5683
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Jag har skrivit en bok

Post by smogz »

Hej.

Boken är i Storpocketformat. Priset är 80 kr plus 39 kr i frakt (faktisk kostnad). Gör såhär om du vill köpa.

1. Skicka ett mejl till naltagrett@gmail.com (eller pm här) med följande uppgifter.
Antal böcker, Namn och adress.
2. Du får en fakturanummer med betalningsinfo (just nu swish eller bankkonto).
3. Du betalar och anger ditt namn eller fakturanummer (kan ta några dagar, håller på att försöka fixa till fakturor) i betalningen.
4. Boken och kvitto skickas med PostNord ekonomibrev.

Image
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Chippen
Posts: 14238
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Jag har skrivit en bok

Post by Chippen »

Ok
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Post Reply