Supporter-sammarbete?

Allt Annat

Moderator: Styrelsen

Post Reply
lazerkrobbe
Posts: 724
Joined: 15 Jun 2011, 13:18

Supporter-sammarbete?

Post by lazerkrobbe »

En kompis (som skriver en del, böcker och tidningar) undrar om det finns en hockeyns motsvarighet till fotbollens SFSU (Svenska fotbollsupporterunionen)? D.v.s. ett sammanhang där dom olika elitklubbarnas supporterklubbar samarbetar?
Har för mig att det gjordes nåt försök tidigare men det var länge sen man läste om något sådant.
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Supporter-sammarbete?

Post by Larzon »

lazerkrobbe wrote:En kompis (som skriver en del, böcker och tidningar) undrar om det finns en hockeyns motsvarighet till fotbollens SFSU (Svenska fotbollsupporterunionen)? D.v.s. ett sammanhang där dom olika elitklubbarnas supporterklubbar samarbetar?
Har för mig att det gjordes nåt försök tidigare men det var länge sen man läste om något sådant.
PMa Trollet.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
lazerkrobbe
Posts: 724
Joined: 15 Jun 2011, 13:18

Re: Supporter-sammarbete?

Post by lazerkrobbe »

Larzon wrote:
lazerkrobbe wrote:En kompis (som skriver en del, böcker och tidningar) undrar om det finns en hockeyns motsvarighet till fotbollens SFSU (Svenska fotbollsupporterunionen)? D.v.s. ett sammanhang där dom olika elitklubbarnas supporterklubbar samarbetar?
Har för mig att det gjordes nåt försök tidigare men det var länge sen man läste om något sådant.
PMa Trollet.
Tack för svar! Ska göra det.
Post Reply