Resor

Resor, Tifo, Ramsor mm

Moderator: Styrelsen

User avatar
Sketch
Posts: 1072
Joined: 15 Jun 2011, 14:51

Re: Resor

Post by Sketch »

Trollet wrote:Kan Sketch lägga upp den svartvita högupplöst också tro? Skulle vilja ha båda.
http://img715.imageshack.us/img715/1333/crazygfire.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; 8-)
Trollet
Posts: 8478
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Resor

Post by Trollet »

Bockar, bugar.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
TS_
Posts: 902
Joined: 15 Jun 2011, 21:04
Location: F.d Ursviken, numera Westeros

Re: Resor

Post by TS_ »

Såååå.... Det finns inget hopp om en resa till Luleå den 15e september?
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Sv: Resor

Post by fwd »

TS_ wrote:Såååå.... Det finns inget hopp om en resa till Luleå den 15e september?
Avvakta lite
Charter Division
User avatar
Melon
Posts: 274
Joined: 09 Aug 2011, 11:29

Re: Resor

Post by Melon »

anton95uppsala wrote:Vill bara dubbelkolla: är det alltså helt bestämt att det blir crazy till Gävle 12/1?
Fastän resan inte verkar vara helt 100% klar ännu så vill jag redan nu anmäla mig..!!! :mrgreen:

Detta vill man absolut inte missa...CRAZY..!!!
Hockey-fans i Silly-tider:

Image
aik155
Posts: 253
Joined: 31 Oct 2011, 13:49

Re: Resor

Post by aik155 »

Sjukt najjz med crazy till Gävle ser fram mot den:)
Låt aldrig stå plats dö
Moss
Posts: 207
Joined: 11 Dec 2011, 18:59
Location: Skellefteå

Re: Resor

Post by Moss »

aik155 wrote:Sjukt najjz med crazy till Gävle ser fram mot den:)
Vem gör inte det?! :D

Eller, jo det finns några. GÄVLEBORNA! :twisted: ;)
Trollet
Posts: 8478
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Resor

Post by Trollet »

skellefteå AIK<3 wrote:
aik155 wrote:Sjukt najjz med crazy till Gävle ser fram mot den:)
Vem gör inte det?! :D

Eller, jo det finns några. GÄVLEBORNA! :twisted: ;)
Johodå, nog fan vill Brynäsorna ha bortapublik. Timrås fans var sjukt imponerade när vi var där och dominerade.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Sv: Resor

Post by smogz »

Då får ni fan i mej stanna till i Sundsvall så jag får åka med.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Trollet
Posts: 8478
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Sv: Resor

Post by Trollet »

smogz wrote:Då får ni fan i mej stanna till i Sundsvall så jag får åka med.
Vi stannade i Umeå på väg till Timrå. Värre blir det inte, du blir upplockad.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Sv: Resor

Post by fwd »

Nytt för i år är att det är förskottsbetalning på ALLA RESOR. Man har ingen plats förrän man betalt.
Charter Division
arsenal
Posts: 213
Joined: 13 Aug 2011, 06:59

Re: Resor

Post by arsenal »

FWD: hur blir det för alla som ringer via telefonen då och anmäler sig?eller måste alla anmäla sig på arenan i pauserna,före/efter matcherna och betala direkt då?
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Resor

Post by Larzon »

arsenal wrote:FWD: hur blir det för alla som ringer via telefonen då och anmäler sig?eller måste alla anmäla sig på arenan i pauserna,före/efter matcherna och betala direkt då?
Kommer att fixa så att man kan Anmäla och betala här på hemsidan. Kommer även kunna betala med kort på arenan i våran shop.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Sv: Resor

Post by smogz »

Nöjligen kan man samordna Crazy Timrå resan med ett möte med denna kärra.
uploadfromtaptalk1345486061869.jpg
uploadfromtaptalk1345486061869.jpg (63.77 KiB) Viewed 3164 times
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
schteffe
Posts: 1922
Joined: 25 May 2011, 15:50

Re: Resor

Post by schteffe »

Larzon wrote:
arsenal wrote:FWD: hur blir det för alla som ringer via telefonen då och anmäler sig?eller måste alla anmäla sig på arenan i pauserna,före/efter matcherna och betala direkt då?
Kommer att fixa så att man kan Anmäla och betala här på hemsidan. Kommer även kunna betala med kort på arenan i våran shop.
Grymt bra uppstyrt! :)
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Resor

Post by fwd »

schteffe wrote:
Larzon wrote:
arsenal wrote:FWD: hur blir det för alla som ringer via telefonen då och anmäler sig?eller måste alla anmäla sig på arenan i pauserna,före/efter matcherna och betala direkt då?
Kommer att fixa så att man kan Anmäla och betala här på hemsidan. Kommer även kunna betala med kort på arenan i våran shop.
Grymt bra uppstyrt! :)
Nu ska vi inte ta ut något i förskott, men tanken är så iaf! 8-)
Charter Division
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Sv: Resor

Post by Northpower Stockholm »

fwd wrote:
TS_ wrote:Såååå.... Det finns inget hopp om en resa till Luleå den 15e september?
Avvakta lite
Tänkte komma och åka med er till Lule den 15/9, vad jag förstår kan jag anmäla mej och betala i förskott på bankgiro ?? :D :D

/Tele
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Sv: Resor

Post by fwd »

Northpower Stockholm wrote:
fwd wrote:
TS_ wrote:Såååå.... Det finns inget hopp om en resa till Luleå den 15e september?
Avvakta lite
Tänkte komma och åka med er till Lule den 15/9, vad jag förstår kan jag anmäla mej och betala i förskott på bankgiro ?? :D :D

/Tele
Inget bestämt om det blir resa än. Möte med Luleå är på g.
Charter Division
User avatar
Bobby
Posts: 2515
Joined: 10 Jun 2011, 13:44

Re: Sv: Resor

Post by Bobby »

Northpower Stockholm wrote:
fwd wrote:
TS_ wrote:Såååå.... Det finns inget hopp om en resa till Luleå den 15e september?
Avvakta lite
Tänkte komma och åka med er till Lule den 15/9, vad jag förstår kan jag anmäla mej och betala i förskott på bankgiro ?? :D :D

/Tele
Den betalningslösningen är inte klar ännu men vi jobbar på det!
Dä ä bra Mikalsån!
Chippen
Posts: 14278
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Resor

Post by Chippen »

Om man skulle råka vara på en ort där Skellefteå spelar bortamatch av någon anledning, kan man då gå till biljett luckan och lösa bortastå-biljett, eller är det något som NP måste föranmäla till hemmalaget?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Sv: Resor

Post by fwd »

Chippen wrote:Om man skulle råka vara på en ort där Skellefteå spelar bortamatch av någon anledning, kan man då gå till biljett luckan och lösa bortastå-biljett, eller är det något som NP måste föranmäla till hemmalaget?
I första hand är ju allting via NP. Finns det ingen planerad resa så kan man kontakta klubben och gå utifrån det dom säger.
Charter Division
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: Resor

Post by anton95uppsala »

Chippen wrote:Om man skulle råka vara på en ort där Skellefteå spelar bortamatch av någon anledning, kan man då gå till biljett luckan och lösa bortastå-biljett, eller är det något som NP måste föranmäla till hemmalaget?
Är det en match i syd brukar ofta NP Sthlm ha biljettrådar där man kan anmäla sig.
Chippen
Posts: 14278
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Resor

Post by Chippen »

Ok, tack för svar. Får se hur jag löser det om jag är söderut.
Brukar ju inte vara den som har framförhållning alls..och planering är inte min starka sida :)
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Resor

Post by fwd »

Chippen wrote:Ok, tack för svar. Får se hur jag löser det om jag är söderut.
Brukar ju inte vara den som har framförhållning alls..och planering är inte min starka sida :)
Brukar sällan vara något problem att gå och prata med vakter / publikvärdar. Oftast blir man guidad i rätt riktning.
Charter Division
Chippen
Posts: 14278
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Resor

Post by Chippen »

Jag tänkte mera på biljettfrågan. Är jag söderut så jag ofta där i jobb och kan det bli snabba ryck. Måste jag då anmält mig en tråd om biljetter så är det säkerligen något jag kommer glömma.

Låter kanske knas oxå, men är jag iväg så är det intensiva dagar och inte säkert man kommer iväg i tid.

Så min fråga var kanske knä oxå och ist borde vara: om man kommer till arenan som Skellefteå spelar i. Finns det alltid bortastå i luckan eller måste man förboka det?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Erwynn
Posts: 2411
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: Sv: Resor

Post by Erwynn »

Chippen wrote:Jag tänkte mera på biljettfrågan. Är jag söderut så jag ofta där i jobb och kan det bli snabba ryck. Måste jag då anmält mig en tråd om biljetter så är det säkerligen något jag kommer glömma.

Låter kanske knas oxå, men är jag iväg så är det intensiva dagar och inte säkert man kommer iväg i tid.

Så min fråga var kanske knä oxå och ist borde vara: om man kommer till arenan som Skellefteå spelar i. Finns det alltid bortastå i luckan eller måste man förboka det?
Allt som oftast fungerar det att bara köpa en vanlig ståplatsbiljett och samspråka med någon publikvärd eller dylikt som lotsar dig till bortasektionen, var väl ungefär så fwd menade!
Hata allt.
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Sv: Resor

Post by smogz »

Du kan alltid köpa till hemmastå sen gå och ställa dig på bortastå Sen är det väl oerhört sällan som np tar alla biljetter så jag tror inte det är nått problem alls även om du kommer på det 10 min innan match. Har alltid funkat för mig iaf.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Resor

Post by karjala »

fwd wrote:
Chippen wrote:Ok, tack för svar. Får se hur jag löser det om jag är söderut.
Brukar ju inte vara den som har framförhållning alls..och planering är inte min starka sida :)
Brukar sällan vara något problem att gå och prata med vakter / publikvärdar. Oftast blir man guidad i rätt riktning.
Förutom i Finland. Där måste man snacka med alla säkerhetsvakter i hallen som ger en olika direktiv bara för att i slutändan själv få bestämma vart man ska stå.
User avatar
Erwynn
Posts: 2411
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: Resor

Post by Erwynn »

karjala wrote:
fwd wrote:
Chippen wrote:Ok, tack för svar. Får se hur jag löser det om jag är söderut.
Brukar ju inte vara den som har framförhållning alls..och planering är inte min starka sida :)
Brukar sällan vara något problem att gå och prata med vakter / publikvärdar. Oftast blir man guidad i rätt riktning.
Förutom i Finland. Där måste man snacka med alla säkerhetsvakter i hallen som ger en olika direktiv bara för att i slutändan själv få bestämma vart man ska stå.
:lol:
Hata allt.
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Resor

Post by svartgulsubkultur »

karjala wrote:
fwd wrote:
Chippen wrote:Ok, tack för svar. Får se hur jag löser det om jag är söderut.
Brukar ju inte vara den som har framförhållning alls..och planering är inte min starka sida :)
Brukar sällan vara något problem att gå och prata med vakter / publikvärdar. Oftast blir man guidad i rätt riktning.
Förutom i Finland. Där måste man snacka med alla säkerhetsvakter i hallen som ger en olika direktiv bara för att i slutändan själv få bestämma vart man ska stå.
Tycker att en komplett Crazy Oulu reseskildring vore på sin plats :)
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
Post Reply