Löven

Andra lag, serier och spelare

Moderator: Styrelsen

arsenal
Posts: 213
Joined: 13 Aug 2011, 06:59

Re: Löven

Post by arsenal »

smogz wrote::lol:
Du måste allvarligt talat sakna något uppe i hjärncellerna,hejar på AIK men önska endå sveriges ääääckligaste och fulaste hockeylag,lycka???Hur faan tänker du?UMEÅ LUKTAR MÖGEL,LÖVEN STINKER MÖGEL..OAVSÄTT DIV så hatar man laget lika hårt endå!!!!


Jag fångade ett löven svin och svinet börja blöda,men lika glad är jag för det för svinet får man DÖDA!!!!
User avatar
PackSwede
Posts: 1008
Joined: 21 Jun 2011, 20:36
Location: Umeå

Re: Löven

Post by PackSwede »

Allvarligt?

Efter den senaste veckans händelser känns det ok att skriva så?
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Löven

Post by Skidrow »

Ja att skriva/sjunga en ramsa är långt ifrån att göra det på riktigt.
Foffe
Posts: 47
Joined: 12 Jul 2011, 19:12
Location: Kusmark
Contact:

Re: Löven

Post by Foffe »

Finns Löven än???
LÖVEN FINNS DOM ???
User avatar
smogz
Posts: 5690
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Löven

Post by smogz »

arsenal wrote:
smogz wrote::lol:
Du måste allvarligt talat sakna något uppe i hjärncellerna,hejar på AIK men önska endå sveriges ääääckligaste och fulaste hockeylag,lycka???Hur faan tänker du?UMEÅ LUKTAR MÖGEL,LÖVEN STINKER MÖGEL..OAVSÄTT DIV så hatar man laget lika hårt endå!!!!


Jag fångade ett löven svin och svinet börja blöda,men lika glad är jag för det för svinet får man DÖDA!!!!
Jag kommer från en familj där pappa är från Skellefteå och mamma från umeå, de håller på varsitt lag. Lite svårt då att jobba upp ett hat. Har dessutom bott i Umeå i två år och trivts bra där, aldrig i Skellefteå. Om det nu är så att man är diskad som AIK-supporter om man inte önskar Löven i konkurs så är jag väl inte nån riktig supporter då.

Ibland är det bättre att sitta tyst och verka dum än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
Last edited by smogz on 04 Apr 2014, 21:13, edited 1 time in total.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Foffe
Posts: 47
Joined: 12 Jul 2011, 19:12
Location: Kusmark
Contact:

Re: Löven

Post by Foffe »

För mig så kan jag aldrig aldrig hoppas att det går bra för Löven, det går inte. Mitt Löven hat är för djupt rotat sen jag var ung och började se hockey på allvar uppe i hörnet. Så det går inte att gilla dom. Hat objektet nr ett var bullen. Jag kan aldrig önska dom välgång.
LÖVEN FINNS DOM ???
User avatar
Markman
Posts: 7824
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Löven

Post by Markman »

Helvete, Löven leder med 1-0
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
User avatar
Special Brew
Posts: 10003
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Löven

Post by Special Brew »

Fan
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Löven

Post by Lappmössan »

Lite gravöl ikväll då.

Hörde förövrigt en radiointervju med Aho där de frågade om han hade hjärtat i Löven varpå han svarade "Nä det skulle jag inte säga." Där har vi någon som vet hur man uppför sig som svartgul. (Jämför med Wallmark och några andra exlövar-junisar som öppet håller på det äckliga laget - klart man inte kan önska de killarna framgång.)
Tim
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2011, 21:50

Re: Löven

Post by Tim »

Han retweetade dock nyss "Vi e dom gröna djävlarna"
ante08
Posts: 2582
Joined: 15 Jun 2011, 14:09

Re: Löven

Post by ante08 »

Grattis Björklöven till ännu bottensäsong i Allsvenskan!
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Löven

Post by Lappmössan »

Tim wrote:Han retweetade dock nyss "Vi e dom gröna djävlarna"
Polare länkade just det också. Får ta tillbaka det jag skrev då och säga att jag inte önskar honom framgång heller. In med Arvid istället. Håller man öppet på löven ska man inte spela i AIK.
User avatar
HenkeNorthPower
Posts: 23
Joined: 22 Sep 2012, 22:01

Re: Löven

Post by HenkeNorthPower »

Förbannat
SM GULD !
Chippen
Posts: 14272
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Löven

Post by Chippen »

Tim wrote:Han retweetade dock nyss "Vi e dom gröna djävlarna"
Då får vi räkna med en protest från NP vid nästa hemmamatch då?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Dr. Gilbert
Posts: 90
Joined: 04 Oct 2013, 12:27

Re: Löven

Post by Dr. Gilbert »

Lövens VD gör bort sig rejält :D

http://umeatidning.se/sport/item/attack ... ovens-vd-n" onclick="window.open(this.href);return false;
Jag är inte den riktiga Gilbert, så fråga inte efter piller.
Chippen
Posts: 14272
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Löven

Post by Chippen »

Fast fansen kunde kanske uttryckt sin glädje på ett lite annat sätt oxå?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Dr. Gilbert
Posts: 90
Joined: 04 Oct 2013, 12:27

Re: Sv: Löven

Post by Dr. Gilbert »

Chippen wrote:Fast fansen kunde kanske uttryckt sin glädje på ett lite annat sätt oxå?
Glädje över vadå? Jag tror inte Fritzls ungar gjorde vågen då de kom ut ur källaren, de blev nog mer lättade.
Jag är inte den riktiga Gilbert, så fråga inte efter piller.
User avatar
Ante
Posts: 1096
Joined: 15 Jun 2011, 19:17

Re: Löven

Post by Ante »

Vid 3-0 kördes "Hata Skellefteå" i mögelhallen på Teg! Hoppas alla halvlövare är nöjda nu... Jävla tattarklubb, kan dom bara inte gå i graven nån gång!
Foffe
Posts: 47
Joined: 12 Jul 2011, 19:12
Location: Kusmark
Contact:

Re: Löven

Post by Foffe »

Ante wrote:Vid 3-0 kördes "Hata Skellefteå" i mögelhallen på Teg! Hoppas alla halvlövare är nöjda nu... Jävla tattarklubb, kan dom bara inte gå i graven nån gång!
Tyvär kommer dom inte att gå i graven, fattar inte hur denna looser klubb kan överleva år efter år. Lägg ner skit laget Löven.
LÖVEN FINNS DOM ???
p-play
Posts: 6770
Joined: 08 Nov 2011, 19:08

Re: Löven

Post by p-play »

Lappmössan wrote:
Tim wrote:Han retweetade dock nyss "Vi e dom gröna djävlarna"
Polare länkade just det också. Får ta tillbaka det jag skrev då och säga att jag inte önskar honom framgång heller. In med Arvid istället. Håller man öppet på löven ska man inte spela i AIK.
Det kanske inte är så smart av Grundström att tweeta något sådant, men ärligt hur eftertänksam var du när du var 18?
Jag tror nog att det finns fler spelare med förflutet i Löven (t ex Erik Andersson) som hoppas att de åtminstone håller sig över vattenytan. Spelare ser främst till sin egen karriär oavsett vad som sägs till och i media, och de här killarna är lite för unga för att ha lärt sig politisk korrekthet. Det är självklart att de håller lite på löven efter att ha tillhört organisationen ett bra tag, tror du inte Erik Forssell höll på AIK när han spelade i löven?
Löventankar är som alkohol och annat elände, det tar lite till att avvänja. Om några år har de i princip glömt sina tidigare destruktiva tankar. :)
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Löven

Post by Lappmössan »

Jag säger ingenting om hur de egentligen känner, snackar om vad spelare säger offentligt. Kan inte minnas att Forre sa att han hade hjärtat i AIK eller var svartgul när han lirade i Löven. Nog tusan vet jag att EA trots sin Judas-stämpel mest troligt fortfarande är en jävla lövare innerst inne med farsgubben och sitt gamla "Jag kommer aldrig spela i Skellefteå", men han vet att det inte är något man säger offentligt när man lirar i denna klubb. Det var därför jag var impad av Ahos svar i radion, men uppenbarligen räckte inte mediaträningen längre än så.

Förstår att du tycker att det bara är rookiemisstag men jag vill inte se killar som uttrycker sådant lira i svartgult, (speciellt inte i a-laget) då det för mig är att spotta på klubbmärket. (Nästan så att detta borde vara del av juniorutbildningen.)
User avatar
TigerShark
Posts: 3849
Joined: 24 Jan 2012, 20:47

Re: Löven

Post by TigerShark »

Lappmössan wrote:Jag säger ingenting om hur de egentligen känner, snackar om vad spelare säger offentligt. Kan inte minnas att Forre sa att han hade hjärtat i AIK eller var svartgul när han lirade i Löven. Nog tusan vet jag att EA trots sin Judas-stämpel mest troligt fortfarande är en jävla lövare innerst inne med farsgubben och sitt gamla "Jag kommer aldrig spela i Skellefteå", men han vet att det inte är något man säger offentligt när man lirar i denna klubb. Det var därför jag var impad av Ahos svar i radion, men uppenbarligen räckte inte mediaträningen längre än så.

Förstår att du tycker att det bara är rookiemisstag men jag vill inte se killar som uttrycker sådant lira i svartgult, (speciellt inte i a-laget) då det för mig är att spotta på klubbmärket. (Nästan så att detta borde vara del av juniorutbildningen.)
Jag vet inte vilket århundrade du kommer ifrån men en retweet skulle jag inte ta så seriöst, ungefär lika seriöst som en facebook-like. Om det nu gör dig klokare?
User avatar
Humlannitton
Posts: 1495
Joined: 15 Jun 2011, 14:37

Re: Löven

Post by Humlannitton »

Lappmössan wrote:Jag säger ingenting om hur de egentligen känner, snackar om vad spelare säger offentligt. Kan inte minnas att Forre sa att han hade hjärtat i AIK eller var svartgul när han lirade i Löven. Nog tusan vet jag att EA trots sin Judas-stämpel mest troligt fortfarande är en jävla lövare innerst inne med farsgubben och sitt gamla "Jag kommer aldrig spela i Skellefteå", men han vet att det inte är något man säger offentligt när man lirar i denna klubb. Det var därför jag var impad av Ahos svar i radion, men uppenbarligen räckte inte mediaträningen längre än så.

Förstår att du tycker att det bara är rookiemisstag men jag vill inte se killar som uttrycker sådant lira i svartgult, (speciellt inte i a-laget) då det för mig är att spotta på klubbmärket. (Nästan så att detta borde vara del av juniorutbildningen.)
Det verkar ha brunnit under lappmössan på dig. Sicket jävla tramsande, snacka om att spotta på klubbmärket när man önskar att a-lagsspelare i junioråldern inte ska nå framgång.
User avatar
Erwynn
Posts: 2410
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: Löven

Post by Erwynn »

Humlannitton wrote:
Lappmössan wrote:Jag säger ingenting om hur de egentligen känner, snackar om vad spelare säger offentligt. Kan inte minnas att Forre sa att han hade hjärtat i AIK eller var svartgul när han lirade i Löven. Nog tusan vet jag att EA trots sin Judas-stämpel mest troligt fortfarande är en jävla lövare innerst inne med farsgubben och sitt gamla "Jag kommer aldrig spela i Skellefteå", men han vet att det inte är något man säger offentligt när man lirar i denna klubb. Det var därför jag var impad av Ahos svar i radion, men uppenbarligen räckte inte mediaträningen längre än så.

Förstår att du tycker att det bara är rookiemisstag men jag vill inte se killar som uttrycker sådant lira i svartgult, (speciellt inte i a-laget) då det för mig är att spotta på klubbmärket. (Nästan så att detta borde vara del av juniorutbildningen.)
Det verkar ha brunnit under lappmössan på dig. Sicket jävla tramsande, snacka om att spotta på klubbmärket när man önskar att a-lagsspelare i junioråldern inte ska nå framgång.
Skärp dig.
Hata allt.
User avatar
Foppas skridskocoach
Posts: 3022
Joined: 25 Jun 2011, 11:15

Re: Löven

Post by Foppas skridskocoach »

Nu ta vi varann i hand och sjunger "we shall overcome".
Tigerränderna går aldrig ur.
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Löven

Post by Lappmössan »

Ska faktiskt sägas att jag var lite på lyset igår :D men meningen kvarstår: Förstår inte grabbarna hur fel det är att uttrycka känslor för löven när man lirar i svartgult bör de mediatränas omgående.
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Löven

Post by karjala »

Woho, i brist på andra framgångar stormar man isen när man försvarar platsen i Allsvenskan

Image

Image
User avatar
Humlannitton
Posts: 1495
Joined: 15 Jun 2011, 14:37

Re: Löven

Post by Humlannitton »

Lappmössan wrote:Ska faktiskt sägas att jag var lite på lyset igår :D men meningen kvarstår: Förstår inte grabbarna hur fel det är att uttrycka känslor för löven när man lirar i svartgult bör de mediatränas omgående.
När du uttrycker det på det sättet så kan jag hålla med dig.
User avatar
Wolfman
Posts: 224
Joined: 21 Jun 2011, 15:18

Re: Löven

Post by Wolfman »

Är det bara jag som börjat ogilla att sjunga "Hata Löven" på matcherna? Gillar inte alls den uppmärksamhet Löven får genom oss. Får känslan av att dom mer myser åt ramsan. Personligen vill jag VERKLIGEN se ett slut på den. För på något sätt känns det som att Löven motarbetas bäst genom att inte ge dom uppmärksamhet. Speciellt inte i riksmedia.

Att Lövens J20 missade kvalet till superelit känns... GÖTT!!
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Löven

Post by Skidrow »

Är ju när ett löven svin gör något på plan oftast.
Post Reply