Sk Lejon

Andra lag, serier och spelare

Moderator: Styrelsen

Fetisov
Posts: 131
Joined: 15 Jun 2011, 13:18

Re: Sk Lejon

Post by Fetisov »

Hoppas dom har fått betala bra för sändningsrätten
Chippen
Posts: 14239
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sk Lejon

Post by Chippen »

GroovyEd wrote:Låter fruktansvärt dumt i mina öron, i alla fall. Men Norran vill väl passa på att profitera..
Kan bara hålla med, men är inte ett dugg förvånad.
I somras så sände de ju en massa fotbollsmatcher. Bland annat båda derbyna SSK-Morön på damsidan.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
smogz
Posts: 5684
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Sk Lejon

Post by smogz »

Men Norran gör ju inget fel. Det är ju Lejon som måste avgöra om de tjänar ekonomiskt på att låta Norran visa matchen eller inte.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
GroovyEd
Posts: 1828
Joined: 16 Jun 2011, 19:21

Re: Sk Lejon

Post by GroovyEd »

Nog blev Jimmie målskytt i comebacken, nog 8-)
ante08
Posts: 2554
Joined: 15 Jun 2011, 14:09

Re: Sk Lejon

Post by ante08 »

SK Lejon J18 får kvala till Elit. Grattis grabbar, grymt bra kämpat!
https://www.laget.se/sklejon_/News/5793 ... -till-Elit
User avatar
kopitar
Posts: 2508
Joined: 17 Jun 2011, 17:43

Re: Sk Lejon

Post by kopitar »

Grattis lejon kul med lite konkurrens! Kanske vi kan få fram ännu mer juniorer.


Efter en ny jättekross är Lejons J18-lag klara för uppflyttning till J18 Elit norra. "Grymt skönt", säger lagets tränare John Normark.

Lejons J18-lag vann dubbelkvalmötet mot Kovlands IshF utan problem och är nu klara för serien J18 Elit norra.

Lejon spelade första matchen på hemmaplan i fredags och vann med hela 10–0. På söndagen hade Kovlands hemmais – men Lejon stod för en ny jättekross och vann med 13–2.

Totalt slutade dubbelmötet 23–2 och Lejon kan fira avancemanget.

– Det är grymt skönt, säger lagets tränare John Normark.

– Jag vet inte vad jag ska säga. Det är grymt.

Vad betyder det här för klubben och laget?

– Nu är vi i finrummet, det kan man väl nästan säga att det är. Det betyder oerhört mycket för klubben att ända från J18 kunna utveckla spelare med bra kvalité hela vägen upp till A-laget.

"Vi ska vinna som ett lag"

Det är en väldigt stolt tränare – och en hel tränarstab runt laget som givetvis har stor del i triumfen.

– Vi har fokuserat på utveckling av hela laget, att vi ska vinna som ett lag. Det är det som har varit den stora skillnaden skulle jag säga. Alla gör sitt jobb.

– Det är ett grymt jobb från grabbarnas sida, det är dom som ska ha cred.
Post Reply