TIFO-insamling!

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

arsenal
Posts: 213
Joined: 13 Aug 2011, 06:59

Re: TIFO-insamling!

Post by arsenal »

Om vi får stå utanför ingångarna på hemma matcherna och samla in pengar så kan jag stå med en hink 1 timme före varje match och försöka övertala varje supporter som går förbi mig att minst lägga in 1 KR minst,1 spänn bättre än 0 :)Sen går ja bara förbi shopen och lämna hinken 10 min före tekning :)Klart man ställer upp för sveriges bästa klack om det ska behövas. :)
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: TIFO-insamling!

Post by svartgulsubkultur »

Den här tråden har sovit i ett år nu vilket är synd.
Men den som gillar de tifon som levereras och vill se mer får väldigt gärna skänka en peng.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
arsenal
Posts: 213
Joined: 13 Aug 2011, 06:59

Re: TIFO-insamling!

Post by arsenal »

Lägga ut info på FB skulle ju vara bra. Tifo insamling till säsongen 2015/2016,sen starta man insamlingen redan nu.Då hinner de komma in pengar under sommaren,hösten osv. Vi måste ju kunna slå Luleås rekord, Dom har fått in över 75 000 i tifopengar av fansen redan på typ 1,5 vecka tror ja de var.
freddus
Posts: 2279
Joined: 22 Jun 2011, 10:18

Re: TIFO-insamling!

Post by freddus »

arsenal wrote:Lägga ut info på FB skulle ju vara bra. Tifo insamling till säsongen 2015/2016,sen starta man insamlingen redan nu.Då hinner de komma in pengar under sommaren,hösten osv. Vi måste ju kunna slå Luleås rekord, Dom har fått in över 75 000 i tifopengar av fansen redan på typ 1,5 vecka tror ja de var.
Det är svårslaget. Ryktas om att 80-85% av den summan skrapats ihop från mynt som kastats in på isen under matcher.
Eller om det var 80-85%, av det som samlas in, som skulle användas till att kastas in på isen under nästa säsong.
Locked