Skellefteå AIK i media

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Larzon »

Var och kikade träningen igår och måste medge att tempot på träningen är riktigt jävla högt.
Får vi ut den farten i matcherna också så kan det bli en rolig säsong.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
marre
Posts: 3143
Joined: 15 Jun 2011, 15:51

Re: Skellefteå AIK i media

Post by marre »

Tränade Bud?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Larzon »

Japp, dock i röd kostym.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
marre
Posts: 3143
Joined: 15 Jun 2011, 15:51

Re: Skellefteå AIK i media

Post by marre »

Ok!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Larzon »

Larzon wrote:Brukar slänga in att jag älskar saik då och då för att neutralisera situationen, får se hur länge det hjälper...
Efter gediget utredningsarbete av admins så har jag nu blivit bannad (dom hittade dessa inlägg, till slut), detta var alldeles för provocerande tydligen. Säga att man älskar SAIK - PÅ SKÄMT, är att försöka skapa osämja och splittringar.

Att peka ut härskartekniker är att snacka skit också. :cry:

Eftersom jag är kille så har jag minsann ingen aning om vad kvinnor får för skit av män, men det har minsann den manliga adminen, vilket han även påpekade. Märkligt då han är av samma kön som mig.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
Chippen
Posts: 14237
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Chippen »

Finner det riktigt roligt(?) att det man skriver t.ex på detta forum ska göra att man blir bannad ur en grupp på Facebook.
Är väl för att jag är man som jag inte ser logiken i det.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Larzon »

Äsch, deras förlust tänker jag :roll: :D
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
Chippen
Posts: 14237
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Chippen »

Larzon wrote:Äsch, deras förlust tänker jag :roll: :D
Ligger mycket sanning i det. :)
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Chippen
Posts: 14237
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Chippen »

Larzon wrote: Efter gediget utredningsarbete av admins så har jag nu blivit bannad (dom hittade dessa inlägg, till slut), detta var alldeles för provocerande tydligen. Säga att man älskar SAIK - PÅ SKÄMT, är att försöka skapa osämja och splittringar.

Att peka ut härskartekniker är att snacka skit också. :cry:

Eftersom jag är kille så har jag minsann ingen aning om vad kvinnor får för skit av män, men det har minsann den manliga adminen, vilket han även påpekade. Märkligt då han är av samma kön som mig.
I know the feeling. Vi är under tydligen luppen, så att säga.
Sedan får man tydligen inte skriva om sina upplevelser, då hotas man med polisanmälan via PM på Facebook.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Chippen
Posts: 14237
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Chippen »

Oliman wrote:*borttaget inlägg* /Mod
Stort av dig att endast namnge mig. Riktigt snyggt. Det är hedrande :lol:
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Larzon »

var väl jag som drog igång det här på forumet.

Förstår dock inte vad problemet är. Tycker Elin och Oskar borde räkna med mothugg om man slänger ur sig okvädningsord om det manliga könet gång på gång. Är man moderator/admin dessutom så får man lov att tåla lite kritik, och då ingen av oss kan utdela det i gruppen passar det väl bäst här.

Men som Chippen skrev får man akta sig så man inte blir polisanmäld, lätt hänt i dagens samhälle.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
User avatar
tazman
Posts: 1983
Joined: 01 Jun 2011, 18:49

Re: Skellefteå AIK i media

Post by tazman »

Om nu denna analys av FB:s forum av AIK ska fortsätta så använd gärna hela citaten av vad ni skrivit användare Larzon, Chippen med flera. Samt såklart även vilken feedback ni fått och motiveringen till att ni stängdes av tack.
"Vinstchans en procent: Lika stor risk som Norwich skulle vinna Premier League-lika stor risk är det att Liverpool vinner Champions League."/Simon Bank, Sportbladet, inför CL 2005.
Chippen
Posts: 14237
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Chippen »

tazman wrote:Om nu denna analys av FB:s forum av AIK ska fortsätta så använd gärna hela citaten av vad ni skrivit användare Larzon, Chippen med flera. Samt såklart även vilken feedback ni fått och motiveringen till att ni stängdes av tack.
Alltså, det är ju typ 1.5 år sedan jag åkte ut så jag kan inte redogöra för exakt vad jag skrev.

Vad jag minns så gick jag emot admin, och kränkte Elin då jag inte tyckte att Skellefteå som stad hade plats för ett Damlag i Skellefteå AIK och även ett i Clemens.
Sedan trodde jag på Tyskland då Rundblad lämnade NHL. Blev grovt ifrågasatt av admin och ifrågasatte varför man var tvungen att tycka som dem då de trodde på AIK.

Efter det så blev det kicken. Någon vettig anledning har jag ej fått förutom att jag kränkt Admin och ifrågasatt dem.

Vidare så dök det in två meddelande på Messanger på Facebook här i veckan, ett från Elin och ett från Oskar.
Kontentan av båda är att de läst/fått nys om denna tråd och att Elin kände sig så smutskastad av mig att hon hotade att polisanmäla mig. För vad är riktigt oklart.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Larzon »

Mina kommentarer har jag redan postat.

Kan ju lägga till att jag stöttat AIKs damlag sen dag ETT, om finansiering finns och det ej stjälper den manliga versionen. Min kusins man är dessutom en av tränarna. Så har följt utvecklingen rätt länge.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
zacce
Posts: 346
Joined: 15 Jun 2011, 16:58

Re: Skellefteå AIK i media

Post by zacce »

Verkar va oerhört mycke mer fart på Skellefteå Aik fans fb:s sida än här under macher iaf.. Vi siktar väl alla mot samma mål,Skellefteå Aik!! Den här sidan håll alla chippar å larzons å döda effektivt ser de ut som..
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Larzon »

zacce wrote:Verkar va oerhört mycke mer fart på Skellefteå Aik fans fb:s sida än här under macher iaf.. Vi siktar väl alla mot samma mål,Skellefteå Aik!! Den här sidan håll alla chippar å larzons å döda effektivt ser de ut som..
Omformulera är du snäll.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
User avatar
tazman
Posts: 1983
Joined: 01 Jun 2011, 18:49

Re: Skellefteå AIK i media

Post by tazman »

Chippen wrote:
tazman wrote:Om nu denna analys av FB:s forum av AIK ska fortsätta så använd gärna hela citaten av vad ni skrivit användare Larzon, Chippen med flera. Samt såklart även vilken feedback ni fått och motiveringen till att ni stängdes av tack

Vidare så dök det in två meddelande på Messanger på Facebook här i veckan, ett från Elin och ett från Oskar.
Kontentan av båda är att de läst/fått nys om denna tråd och att Elin kände sig så smutskastad av mig att hon hotade att polisanmäla mig. För vad är riktigt oklart.
Och sånt går att klistra in lekande lätt.
"Vinstchans en procent: Lika stor risk som Norwich skulle vinna Premier League-lika stor risk är det att Liverpool vinner Champions League."/Simon Bank, Sportbladet, inför CL 2005.
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Larzon »

Tackar för mig på detta forum.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
Chippen
Posts: 14237
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Chippen »

tazman wrote:
Chippen wrote:
tazman wrote:Om nu denna analys av FB:s forum av AIK ska fortsätta så använd gärna hela citaten av vad ni skrivit användare Larzon, Chippen med flera. Samt såklart även vilken feedback ni fått och motiveringen till att ni stängdes av tack

Vidare så dök det in två meddelande på Messanger på Facebook här i veckan, ett från Elin och ett från Oskar.
Kontentan av båda är att de läst/fått nys om denna tråd och att Elin kände sig så smutskastad av mig att hon hotade att polisanmäla mig. För vad är riktigt oklart.
Och sånt går att klistra in lekande lätt.
Och varför ska jag posta det? Vad har du för nytta av en sådan handling?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Chippen
Posts: 14237
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Chippen »

zacce wrote:Verkar va oerhört mycke mer fart på Skellefteå Aik fans fb:s sida än här under macher iaf.. Vi siktar väl alla mot samma mål,Skellefteå Aik!! Den här sidan håll alla chippar å larzons å döda effektivt ser de ut som..
Que?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
tazman
Posts: 1983
Joined: 01 Jun 2011, 18:49

Re: Skellefteå AIK i media

Post by tazman »

Chippen//

Nu väljer du att namnge individer som du är kritisk mot. Samt tolka vad de skrivit och blasera ut det på detta forum. Eftersom du nu väljer att göra det så efterfrågar jag ordagrant hur de formulerade sig, detta för att göra en egen tolkning av deras personliga meddelande till dig. Kan mycket väl vara så att jag tolkar det på samma sätt son du, utan hela delas inlägg så går det inte bedöma helheten.

En lärdom för framtiden.
"Vinstchans en procent: Lika stor risk som Norwich skulle vinna Premier League-lika stor risk är det att Liverpool vinner Champions League."/Simon Bank, Sportbladet, inför CL 2005.
Chippen
Posts: 14237
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Chippen »

Som sagt var: vad är du är ute efter?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
tazman
Posts: 1983
Joined: 01 Jun 2011, 18:49

Re: Skellefteå AIK i media

Post by tazman »

Chippen wrote:Som sagt var: vad är du är ute efter?
Att få information om vad de skrev, detta för att göra en egen bedömning. Oklarheter?
"Vinstchans en procent: Lika stor risk som Norwich skulle vinna Premier League-lika stor risk är det att Liverpool vinner Champions League."/Simon Bank, Sportbladet, inför CL 2005.
Chippen
Posts: 14237
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Chippen »

Inte numera. Tack tack.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Chippen
Posts: 14237
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Chippen »

tazman wrote:
Chippen wrote:Som sagt var: vad är du är ute efter?
Att få information om vad de skrev, detta för att göra en egen bedömning. Oklarheter?
Du har fått det du önskar, och efter det så är det taget steget längre och min familj blev uthängd på twitter.
Naturligtvis blockades jag, så jag kan inte bemöta det heller
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Skellefteå AIK i media

Post by karjala »

zacce wrote:Verkar va oerhört mycke mer fart på Skellefteå Aik fans fb:s sida än här under macher iaf.. Vi siktar väl alla mot samma mål,Skellefteå Aik!! Den här sidan håll alla chippar å larzons å döda effektivt ser de ut som..
Du menar att vi drar åt samma håll för vårt lag och därför ska en eller två som
bestämmer i en FB-grupp bestämma vad dom andra ska tycka?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
lh=1
Posts: 533
Joined: 16 Jun 2011, 08:33
Location: Stöckhölm

Re: Skellefteå AIK i media

Post by lh=1 »

Kom osökt att tänka på ett citat:

Jag håller inte med om vad du säger, men
jag är beredd att gå i döden för din rätt att säga det.
User avatar
smogz
Posts: 5683
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Skellefteå AIK i media

Post by smogz »

Chippen wrote:
tazman wrote:
Chippen wrote:Som sagt var: vad är du är ute efter?
Att få information om vad de skrev, detta för att göra en egen bedömning. Oklarheter?
Du har fått det du önskar, och efter det så är det taget steget längre och min familj blev uthängd på twitter.
Naturligtvis blockades jag, så jag kan inte bemöta det heller
Men det är ju ingen som vet vem hon hänger ut. Inga namn alls. Du brukar ju emellanåt inte vara så diplomatiskt så med det underlag jag har kan jag inte göra en bedömning. Men du är inte uthängd med namn eller något sådant iallafall. Däremot hänger du ut namn här på öppet internet.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Chippen
Posts: 14237
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Skellefteå AIK i media

Post by Chippen »

smogz wrote: Men det är ju ingen som vet vem hon hänger ut. Inga namn alls. Du brukar ju emellanåt inte vara så diplomatiskt så med det underlag jag har kan jag inte göra en bedömning. Men du är inte uthängd med namn eller något sådant iallafall. Däremot hänger du ut namn här på öppet internet.
Det räcker väl med att jag vet för att jag ska bli förbannad, eller hur?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
smogz
Posts: 5683
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Skellefteå AIK i media

Post by smogz »

Nä det är klart du blir förbannad men med tanke på att du outar deras namn här och hon inte gör det så är du ju lika god kålsupare menar jag bara. Däremot är ju det hon skriver korkat.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Post Reply