AIK - Färjestad 27/9 19.00

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

User avatar
TigerShark
Posts: 3761
Joined: 24 Jan 2012, 20:47

Re: AIK - Färjestad 27/9 19.00

Post by TigerShark »

Frantisek Pospisil wrote:
Lubbe wrote: 28 Sep 2022, 17:48 Hängde utanför arenan vid entren en bra stund igår. Såg inte en enda som försökte ta in dryck eller någon som blev avtagen nån dryck av vakter.
Typiskt helgkvällsfenomen att snålfolk vill smuggla in drycker.

Bra att dom kontrollerar ryggsäckar och muddrar folk. Dom får gärna rampa upp det ännu mer.
Vill du påstå att jag ljuger?
Jag jobbar ju för tusan i entren. Stå utanför och ha synpunkter går nog bra men är inte relevanta.
Så du jobbar i entrén men har inte själv koll på varför alla muddras? Om det nu är AIKs påhitt eller ligan dvs.

Säger inte att ansvaret ligger på dig att veta det nödvändigtvis, kanske något som AIK borde informera sin personal om.

Skickat från min IN2023 via Tapatalk

addebeck
Posts: 537
Joined: 28 Sep 2011, 08:20

Re: AIK - Färjestad 27/9 19.00

Post by addebeck »

kopitar wrote: 27 Sep 2022, 22:07 Tråkigt att vi bara skrivit ettårskontrakt med Söderström. He kommer bli dyrt att förlänga om han fortsätter i den stilen.
Linus själv sa efter matchen att han i regel bara skrivit ettårskontrakt sedan han blev proffs. Bortsett från NHL-kontraktet. Så det kan ha varit något han själv föredrog i första hand - till den erbjudna lönen vart fall.
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: AIK - Färjestad 27/9 19.00

Post by Skidrow »

Är överallt man inte får ta med in dryck och så, det bör alla veta så om du har till ett barn har du det i handen visar vakten.
Sen besökare, där vet jag inte vad AIK kan göra, men ett som SHL borde göra är mer streck och för grundserien negativa streck. Typ lag 1-4 kvartfinal, 5-12 8-del bäst av 5matcher under en vecka där dag 8-9 startar kvart, 13 får kvala mot 1 i AS (förloraren hamnar i kvalserien), 14 åker ner i kvalserie lr liknande. (om man har 16 lag, 13 ingenmansland, 14 kval mot AS, 15-16 kvalserie)
Post Reply