AIK - MALMÖ Lördag 17 september 18:00

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

Randyandy
Posts: 67
Joined: 22 Jun 2011, 12:13

Re: AIK - MALMÖ Lördag 17 september 18:00

Post by Randyandy »

Brynäs hade samma idé för ett antal år sedan. Inte så att de strippade men nog var det samma mål, att locka fula gubbar. Tigerettes hette dom om jag inte minns fel.
krysset
Posts: 1974
Joined: 03 May 2015, 23:44

Re: AIK - MALMÖ Lördag 17 september 18:00

Post by krysset »

Varför inte spela bingo i pauserna.
User avatar
Humlannitton
Posts: 1458
Joined: 15 Jun 2011, 14:37

Re: AIK - MALMÖ Lördag 17 september 18:00

Post by Humlannitton »

krysset wrote: 23 Sep 2022, 22:22 Varför inte spela bingo i pauserna.
Burträskbingo. Hämta en sniper, en stabil back och Viktor Arvidsson, så vinner du en varmkorv.
lobo
Posts: 1509
Joined: 17 Jun 2011, 08:18

Re: AIK - MALMÖ Lördag 17 september 18:00

Post by lobo »

Allt man kan hitta på kan så klart vara lite kul, men jag återkommer alltid till tre grundläggande saker:
1. Spänning - det måste för fan betyda nåt att vinna eller förlora en match. Helt meningslöst att se en match i oktober när "alla" går till slutspel likförbannat. SHL är ute på hal is med underhållningstänket..
2. Rivalitet - (inte hat) vi och SHL måste våga trissa upp känslorna lite mer, menar särskilt inför match. som det är nu vet gemene man knappt när nästa match är, än mindre vem vi spelar mot. Jag tycker man ska (eller AIK själva) rulla highlights och situationer från tidigare matcher inför varje kommande motståndare. Vore enkelt att få adrenalinet att koka mot samtliga lag faktiskt (tänk själv om du kommer på 4 situationer/highlights mot alla lag, pulsen gick upp eller hur) Man ska verkligen vilja köra över kommande motståndare, och verkligen hata att förlora.
3. Enkelhet/bekvämlighet - allt från parkering till toalett, kiosk och restaurang. "Förbjud" 2min innan paus smitningar (gör det skämmigt iaf). Fler kioskstånd, pubhörnor, bartenders för att minska köerna. helt sjukt ineffektivt idag. Ha kalla läsk, drycker. Läktarvärdarna måste få vara bestämda, jag hatar hur dom står där på norra och ber folk hålla mittgången fri. Det är inget jävla val, FLYTTA DITT ARSLE, här ska folk kunna gå upp och ner. Har 1000 saker som är för dåliga och väldigt enkla att fixa, om man bara tänker efter i 2s och vill. Allt är så jävla slentrian.

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

"They'll follow us to the ends of the world!" - Bud Holloway
jowa
Posts: 453
Joined: 16 Jun 2011, 17:31

Re: AIK - MALMÖ Lördag 17 september 18:00

Post by jowa »

Foppas skridskocoach wrote: 23 Sep 2022, 15:10
Obs, endast halvseriöst förslag.
Haha
Post Reply