CHL AIK-Lugano ikväll

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

Chippen
Posts: 14239
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: CHL AIK-Lugano ikväll

Post by Chippen »

Båda Tyskarna är katastrofer hittills, men #34 ligger väl lite efter i träningen.
Hade förväntat mig mera offensiv av Kapla.

Roos, Karlsson, Mazarin, Johnsson, Hugg, Linus K och Sundsvik ser bra ut
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: CHL AIK-Lugano ikväll

Post by Skidrow »

Håller inte med dej här, Loibl tycker jag visar potential, Tom känns som en som kommer ju närmare slutspel vi kommer.
Chippen wrote: 03 Sep 2021, 22:14 Båda Tyskarna är katastrofer hittills, men #34 ligger väl lite efter i träningen.
Hade förväntat mig mera offensiv av Kapla.

Roos, Karlsson, Mazarin, Johnsson, Hugg, Linus K och Sundsvik ser bra ut
Empress
Posts: 7008
Joined: 15 Aug 2011, 11:12

Re: CHL AIK-Lugano ikväll

Post by Empress »

Skidrow wrote: 04 Sep 2021, 00:14 Håller inte med dej här, Loibl tycker jag visar potential, Tom känns som en som kommer ju närmare slutspel vi kommer.
Chippen wrote: 03 Sep 2021, 22:14 Båda Tyskarna är katastrofer hittills, men #34 ligger väl lite efter i träningen.
Hade förväntat mig mera offensiv av Kapla.

Roos, Karlsson, Mazarin, Johnsson, Hugg, Linus K och Sundsvik ser bra ut
Funderar mest om Tom är rätt tredjelänk med Jocke och Melker. Det får väl testas några veckor till. Det vore lyx om man kunde köra Tom i en något mer defensiv tredjeformation.
User avatar
TS_
Posts: 902
Joined: 15 Jun 2011, 21:04
Location: F.d Ursviken, numera Westeros

Re: CHL AIK-Lugano ikväll

Post by TS_ »

Vore kul att se KLM framöver
Chippen
Posts: 14239
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: CHL AIK-Lugano ikväll

Post by Chippen »

Skidrow wrote: 04 Sep 2021, 00:14 Håller inte med dej här, Loibl tycker jag visar potential, Tom känns som en som kommer ju närmare slutspel vi kommer.
Chippen wrote: 03 Sep 2021, 22:14 Båda Tyskarna är katastrofer hittills, men #34 ligger väl lite efter i träningen.
Hade förväntat mig mera offensiv av Kapla.

Roos, Karlsson, Mazarin, Johnsson, Hugg, Linus K och Sundsvik ser bra ut
Som sagt, det är som jag ser det nu, men har jau sagt samma sak om Zacke i början av en säsong då han var ny och även om Calof :)
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Frantisek Pospisil
Posts: 1376
Joined: 20 Mar 2020, 17:46

Re: CHL AIK-Lugano ikväll

Post by Frantisek Pospisil »

Knappast någon av fansens älsklingar, men är ju bevisat en stabil back, dessutom med sambo från staan.
Mina damer och herrar, Alexander Urbom.
Vad skulle ni säga om den käftsmällen?
User avatar
GroovyEd
Posts: 1828
Joined: 16 Jun 2011, 19:21

Re: CHL AIK-Lugano ikväll

Post by GroovyEd »

Frantisek Pospisil wrote: 04 Sep 2021, 20:09 Knappast någon av fansens älsklingar, men är ju bevisat en stabil back, dessutom med sambo från staan.
Mina damer och herrar, Alexander Urbom.
Vad skulle ni säga om den käftsmällen?
Stabil på vilket sätt? Att man vet att han kommer ta 1-2 idiotiska utvisningar per match?
Post Reply