AIK - LHF 9/3 kl 18:00

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

Frantisek Pospisil
Posts: 1376
Joined: 20 Mar 2020, 17:46

Re: AIK - LHF 9/3 kl 18:00

Post by Frantisek Pospisil »

Oscar Nilssons självförtroende måste vara i höjd med Donald Trumps
Maken till förvärv!!!
User avatar
nr86
Posts: 5255
Joined: 20 Jun 2011, 20:30

Re: AIK - LHF 9/3 kl 18:00

Post by nr86 »

Härligt med 2poäng. Vi spelade upp oss i 3e men det såg billigt ut målet Melker gjorde. Såg misstänkt ut för offside dessutom men det tar jag alla dar i veckan 😀
Jocke är lättläst ibland tycker jag. Det är ofta han vickar på och man kan nästan se vad som ska hända innan det händer. Ofta när han är lite trött och ska byta men han och Pär var bäst hos oss ikväll. Forumets hack kyckling nr1 fick rädda poäng åt oss och jag tror ändå att han kommer vad det lider. Lyckas alltid få till farligheter ur ingenting. Mest åt motståndarmålet😂
User avatar
Scandic24
Posts: 1849
Joined: 30 Jul 2012, 20:07

Re: AIK - LHF 9/3 kl 18:00

Post by Scandic24 »

En seger är en seger! Känns rätt bra.
marre
Posts: 3143
Joined: 15 Jun 2011, 15:51

Re: AIK - LHF 9/3 kl 18:00

Post by marre »

Vi har galet bra forwards.Synd bara tränarna sabbar allt.Melker funkar inte med Berggren.Kiiskinen sabbar första femman och Möller/Fröden i samma gör mig bara förbannad.Sen #5...
User avatar
ossian
Posts: 3603
Joined: 25 Aug 2011, 00:17

Re: AIK - LHF 9/3 kl 18:00

Post by ossian »

Nar dynastiernas bjuder upp till dans ar det inte manga som klarar att hanga med i takten
Chippen
Posts: 14239
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: AIK - LHF 9/3 kl 18:00

Post by Chippen »

2 pinnar, inte mycket mera.
Ganska tam match och måste nog tyvärr säga att Luleå hade lite farligare lägen ändå. Känns lite som en stöld ändå.

Gurra räddade många puckar, men såg ut att agera mycket på reflex idag.
Broberg är en satans gåta. Så mycket talang, men lika mycket enkla misstag.
Wilsby må glänsa med sina uppåkningar och sitt spel, men satan vad han ställer till det oxå. Måste ha bättre avvägningar när han ropar efter puck. Borde spela mer give-and-go oxå. Tror dock det kommer, till skillnad från hos Broberg.

Dock såg alka generellt sega ut idag
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Empress
Posts: 7008
Joined: 15 Aug 2011, 11:12

Re: AIK - LHF 9/3 kl 18:00

Post by Empress »

”Adam Savonen: ”AIK är bäst i norr – Luleå borta från guldsnacket”

Bullshit säger jag. Rögle är klar favorit, sedan är det vi eller Växjö. Men inte fan är Luleå borta från någon guldchans.
krysset
Posts: 1990
Joined: 03 May 2015, 23:44

Re: AIK - LHF 9/3 kl 18:00

Post by krysset »

Nä det är dom inte men Adam kan inte så mycket. Luleå har om vi ska lägga favoritskapet...

Lassilanti som ska kunna höja sig ytterligare bra är även Wallstedt

Backsida Nils Lundqvist är häftig att skåda, Gustavsson betyder mkt i ett slutsoel

Forwards ja klasen är ju litevtrollgubbe sedan Tyrvönen fabricius rutinerad. Finns massor som kan avgöra matcher.

Coach bulan är bulan. Han kan nog mana på laget.
Övrigt. De var riktigt bra ifjol men blev inget slutspel för någon. Revanschsugna samt att många tycker de haft lite dåliga resultat mot slutet men men. Jag själv säger gpr vi till semi är det riktigt bra.

Kan vinna sm: rögle Växjö, vi, Luleå.
Kan spela final. Alla ovan samt Frölunda
Vilka kan nå semi. Leksand kan slå ut vilka som helst i kvarten likaså Örebro.

Någon av de fyra jag nämnde i början kommer att floppa och missa semi. Så tight är det.

Formtopp, målvsktsspel special teams corona samt att det är mer fysiskt i slutspelet är variabler.

Men Adam menar Luleå är borta i guldsnacket. Nä läser Luleå Adams sagor så är det tändvätska. Man kan inte helt räkna bort så många lag. Skulle anser jag vara väldigt oväntat om vi vinner men vi har spelare med slutspelsrutin och det har Luleå mfl lag också. Frölunda kan de vakna till?.......
User avatar
GroovyEd
Posts: 1828
Joined: 16 Jun 2011, 19:21

Re: AIK - LHF 9/3 kl 18:00

Post by GroovyEd »

Arvid Marklund: "Broberg var i det stora hela riktigt bra i derbyt, men betyget sänks till godkänt då han låg bakom Luleås mål."

Vilken match tittade han på?
krysset
Posts: 1990
Joined: 03 May 2015, 23:44

Re: AIK - LHF 9/3 kl 18:00

Post by krysset »

Tycker tyvärr att Norran är värdelös på hockey, tyvärr. Var bättre förr.
Post Reply