Silly Season 21/22

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

Frantisek Pospisil
Posts: 1408
Joined: 20 Mar 2020, 17:46

Re: Silly Season 21/22

Post by Frantisek Pospisil »

Funderar lite hur länge PEB ska spela vidare i NHL? Han lägger idag ut att han spelat 500 NHLmatcher.
35 år. Spelar förmodligen till han är 40.Vore en fin ersättare för en saknad Petterström :0))
Gezim
Posts: 168
Joined: 03 Jul 2011, 17:49

Re: Silly Season 21/22

Post by Gezim »

Chippen wrote: 03 May 2021, 19:14 Gha...varför vara nöjd med hans prestation? Han är draftval 8, då då borde man ha lite större krav på sig än "det var kul att du kom och var med iaf".

Vad exakt tycker du att vi fått ut av Broberg på dessa två år? Inte speciellt mycket enligt mycket, förutom en massa mål i arslet.
Håller helt med, vi kan jämföra med vilka avtryck Moritz Seider gjort i årets SHL jämfört med Broberg. Dom är lika gamla och Seider gick nr 6 i samma draft.
gvargo
Posts: 102
Joined: 25 Sep 2020, 18:02

Re: Silly Season 21/22

Post by gvargo »

Bara jag som är orolig över att Wilsby och Söderblom ska dra över pölen? Wilsby har varit bättre än Broberg, så varför skulle inte det kunna hända, liksom.
Och många NHL-klubbar är ständigt spanande efter free agent-målvakter.
Bägge har ju kontrakt med oss, men Skellefteå brukar inte sätta käppar i hjulet för killar som vill nå sina drömmars mål.
I hadd aller vorte aintjeli
lobo
Posts: 1556
Joined: 17 Jun 2011, 08:18

Re: Silly Season 21/22

Post by lobo »

Jag är riktigt orolig över ryktena om Olsson... Om vi tyckte Klockare var dålig på att förändra och matcha, så har vi kanske hittat hans enda överman i den grenen.. Nu ser jag inte DIF matcher och intervjuer, men de ggr jag har sett och de har spelat dåligt, är det komiskt att lyssna på Robban. Herregud vad vi ska gå klaga är jag rädd.. Hoppas hoppas hoppas verkligen jag har fel och Forre rätt

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

"They'll follow us to the ends of the world!" - Bud Holloway
Jocko Homo
Posts: 484
Joined: 15 Jun 2011, 23:21

Re: Silly Season 21/22

Post by Jocko Homo »

Om det här med Broberg, så inget emot honom som spelare osv. Men det var en dålig idé att ta in honom. Spelare helt utan anknytning hit, redan signat NHL-kontrakt så vi får inga slantar när han åker över. När sen spelet på isen inte väger upp för platsen han tar känns det liksom inget vidare.

Det jag känner mest är att det beslutet stått vägen för t.ex att plocka hem Hardy Häman, som resten av sitt liv kommer att få bära oket av att ha spelet för världens två äckligaste klubbar.
Chippen
Posts: 14270
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Silly Season 21/22

Post by Chippen »

Jocko Homo wrote: 03 May 2021, 22:40 Om det här med Broberg, så inget emot honom som spelare osv. Men det var en dålig idé att ta in honom. Spelare helt utan anknytning hit, redan signat NHL-kontrakt så vi får inga slantar när han åker över. När sen spelet på isen inte väger upp för platsen han tar känns det liksom inget vidare.

Det jag känner mest är att det beslutet stått vägen för t.ex att plocka hem Hardy Häman, som resten av sitt liv kommer att få bära oket av att ha spelet för världens två äckligaste klubbar.
Mycket bra sammanfattat och LHC borde väl sammanfattat ungefär samma med Berglund?
Låt oss hoppas att det var sista spelaren vi gör så här med.

Det enda positiva är att vi hamnade i bra dager hos Oilers, om det nu spelar någon roll beträffande Adam Larsson.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
msoe
Posts: 1624
Joined: 10 Apr 2012, 14:52

Re: Silly Season 21/22

Post by msoe »

Jocko Homo wrote: 03 May 2021, 22:40 Om det här med Broberg, så inget emot honom som spelare osv. Men det var en dålig idé att ta in honom. Spelare helt utan anknytning hit, redan signat NHL-kontrakt så vi får inga slantar när han åker över. När sen spelet på isen inte väger upp för platsen han tar känns det liksom inget vidare.

Det jag känner mest är att det beslutet stått vägen för t.ex att plocka hem Hardy Häman, som resten av sitt liv kommer att få bära oket av att ha spelet för världens två äckligaste klubbar.
+1! Hardy har sett riktigt stabil ut över hela planen under de 2 finalmatcherna hittills.
päran
Posts: 536
Joined: 29 Jun 2011, 06:47

Re: Silly Season 21/22

Post by päran »

Brobergaffären måste benas ut enligt min uppfattning och övertygelse.

1. Fantastiskt att vi kunde övertala en förstarunda att utan någon som helst koppling spela med oss.
2. Edmonton ställer inga krav på istid, spel i pp eller något annat. Däremot uttrycker de sin "förhoppning" om att Broberg ska utvecklas.
3. Broberg får inte den utveckling som AIK eller Edmonton hoppats på och förtroende och istid sjunker.
4. Edmonton är besviken över utvecklingen och kommer att tveka att skicka prospects till AIK.

Gjorde AIK fel som tog hit Broberg. Absolut rungande nej. En billig lösning med chans att bli en ledande back i SHL (se Seider). Jag hoppas att AIK gör exakt samma om de får chansen igen.

Gjorde AIK fel som gav Broberg relativt mycket istid. Absolut rungande nej. Det lossnade inte riktigt trots potential, men alla vet hur lätt det kan vända.

Gjorde AIK fel att krympa istiden mot slutet av säsongen. Detta är inte riktigt lika klockrent, men trots det absolut rätt. När det gäller att gå för guld måste en tänka kortsiktigt och Broberg hade inte levererat tillräckligt bra för att förtjäna stor istid och stort förtroende.

Detta kommer att göra att Edmonton på amerikanskt vis kommer att skylla på europeerna och tvärtemot vad Chippen tror kommer de att tveka att skicka spelare till AIK för utveckling och det kommer att sprida sig även till andra NHL-klubbar.

Tråkiga omständigheter, men AIK gjorde helt rätt i alla led enligt mig.
User avatar
Dwight_Shrute
Posts: 1607
Joined: 16 Oct 2011, 12:35

Re: Silly Season 21/22

Post by Dwight_Shrute »

Pierre Johnsson som tränare, sägs det?

Förutom att han blir ännu en person som stavar sitt efternamn med ett irriterande instoppad "h" utan anledning så undrar man lite.

Han och "bekymmersrynkan" Ohlsson var ju i Frölunda samtidigt (13/14). Tycke uppstod redan då, kanske?

Vad jag förstår så har Pierre alltid varit en väldigt seriös man vad gäller träning och inställning. Vi hoppas att det stämmer och att han tar med sig det in i Skellefteå AIK också. Vem vet, han kanske kan få sin namne Johnsson att våga göra en tackling?
Last edited by Dwight_Shrute on 04 May 2021, 10:40, edited 1 time in total.
Trollet
Posts: 8476
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Silly Season 21/22

Post by Trollet »

Chippen wrote: 04 May 2021, 09:28
Jocko Homo wrote: 03 May 2021, 22:40 Om det här med Broberg, så inget emot honom som spelare osv. Men det var en dålig idé att ta in honom. Spelare helt utan anknytning hit, redan signat NHL-kontrakt så vi får inga slantar när han åker över. När sen spelet på isen inte väger upp för platsen han tar känns det liksom inget vidare.

Det jag känner mest är att det beslutet stått vägen för t.ex att plocka hem Hardy Häman, som resten av sitt liv kommer att få bära oket av att ha spelet för världens två äckligaste klubbar.
Mycket bra sammanfattat och LHC borde väl sammanfattat ungefär samma med Berglund?
Låt oss hoppas att det var sista spelaren vi gör så här med.

Det enda positiva är att vi hamnade i bra dager hos Oilers, om det nu spelar någon roll beträffande Adam Larsson.
Du tänkte om dom:

A. Låter bli att skriva nytt med honom för att vara snälla mot AIK?
B. Skriver nytt med honom men lånar ut honom till AIK för att vara snälla?

8-) 8-) 8-)
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Balotelli
Posts: 323
Joined: 08 Mar 2012, 11:37

Re: Silly Season 21/22

Post by Balotelli »

päran wrote: 04 May 2021, 10:32 Brobergaffären måste benas ut enligt min uppfattning och övertygelse.

1. Fantastiskt att vi kunde övertala en förstarunda att utan någon som helst koppling spela med oss.
2. Edmonton ställer inga krav på istid, spel i pp eller något annat. Däremot uttrycker de sin "förhoppning" om att Broberg ska utvecklas.
3. Broberg får inte den utveckling som AIK eller Edmonton hoppats på och förtroende och istid sjunker.
4. Edmonton är besviken över utvecklingen och kommer att tveka att skicka prospects till AIK.

Gjorde AIK fel som tog hit Broberg. Absolut rungande nej. En billig lösning med chans att bli en ledande back i SHL (se Seider). Jag hoppas att AIK gör exakt samma om de får chansen igen.

Gjorde AIK fel som gav Broberg relativt mycket istid. Absolut rungande nej. Det lossnade inte riktigt trots potential, men alla vet hur lätt det kan vända.

Gjorde AIK fel att krympa istiden mot slutet av säsongen. Detta är inte riktigt lika klockrent, men trots det absolut rätt. När det gäller att gå för guld måste en tänka kortsiktigt och Broberg hade inte levererat tillräckligt bra för att förtjäna stor istid och stort förtroende.

Detta kommer att göra att Edmonton på amerikanskt vis kommer att skylla på europeerna och tvärtemot vad Chippen tror kommer de att tveka att skicka spelare till AIK för utveckling och det kommer att sprida sig även till andra NHL-klubbar.

Tråkiga omständigheter, men AIK gjorde helt rätt i alla led enligt mig.
Håller med i stort men har du på fötterna ang punkt 2?
Sett över hans tid hos oss så har han ju aldrig förtjänat den istid han fått och vi hade sannolikt varit ett bättre lag över tid med att ge en annan ung spelare som J.Andersson den istid som Broberg haft. Hans underliggande siffror är horribla sett över två säsonger i ett topplag.
Sen håller jag med dig om att det var rätt att testa, låg risk ekonomiskt med potentiellt en enorm uppsida, synd bara att den aldrig kom fram hos oss.
p-play
Posts: 6768
Joined: 08 Nov 2011, 19:08

Re: Silly Season 21/22

Post by p-play »

Dwight_Shrute wrote: 04 May 2021, 10:38 Pierre Johnsson som tränare, sägs det?

Förutom att han blir ännu en person som stavar sitt efternamn med ett irriterande instoppad "h" utan anledning så undrar man lite.

Han och "bekymmersrynkan" Ohlsson var ju i Frölunda samtidigt (13/14). Tycke uppstod redan då, kanske?

Vad jag förstår så har Pierre alltid varit en väldigt seriös man vad gäller träning och inställning. Vi hoppas att det stämmer och att han tar med sig det in i Skellefteå AIK också. Vem vet, han kanske kan få sin namne Johnsson att våga göra en tackling?
Det är väl ganska naturligt att huvudtränaren vill ta med sig en trogen "sidekick" för annars blir det svårt att implementera spelmodellen. En del av vårt problem senaste åren har säkert varit att den som kommit in har fått väldigt svårt att genomföra några förändringar. Vi får se vart det här slutar. Man hade nog hellre sett att man hittat något spännande framtidsnamn som tränare istället för en dyr och etablerad, men jag kan förstå klubben att man inte vill göra några chansningar. Robban Ohlsson verkar också vara en väldigt bra person och sådant spelar också roll.
Chippen
Posts: 14270
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Silly Season 21/22

Post by Chippen »

Trollet wrote: 04 May 2021, 10:39 Du tänkte om dom:

A. Låter bli att skriva nytt med honom för att vara snälla mot AIK?
B. Skriver nytt med honom men lånar ut honom till AIK för att vara snälla?

8-) 8-) 8-)
De gör en Broberg fast omvänt :)
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
päran
Posts: 536
Joined: 29 Jun 2011, 06:47

Re: Silly Season 21/22

Post by päran »

Balotelli wrote: 04 May 2021, 10:41
päran wrote: 04 May 2021, 10:32 Brobergaffären måste benas ut enligt min uppfattning och övertygelse.

1. Fantastiskt att vi kunde övertala en förstarunda att utan någon som helst koppling spela med oss.
2. Edmonton ställer inga krav på istid, spel i pp eller något annat. Däremot uttrycker de sin "förhoppning" om att Broberg ska utvecklas.
3. Broberg får inte den utveckling som AIK eller Edmonton hoppats på och förtroende och istid sjunker.
4. Edmonton är besviken över utvecklingen och kommer att tveka att skicka prospects till AIK.

Gjorde AIK fel som tog hit Broberg. Absolut rungande nej. En billig lösning med chans att bli en ledande back i SHL (se Seider). Jag hoppas att AIK gör exakt samma om de får chansen igen.

Gjorde AIK fel som gav Broberg relativt mycket istid. Absolut rungande nej. Det lossnade inte riktigt trots potential, men alla vet hur lätt det kan vända.

Gjorde AIK fel att krympa istiden mot slutet av säsongen. Detta är inte riktigt lika klockrent, men trots det absolut rätt. När det gäller att gå för guld måste en tänka kortsiktigt och Broberg hade inte levererat tillräckligt bra för att förtjäna stor istid och stort förtroende.

Detta kommer att göra att Edmonton på amerikanskt vis kommer att skylla på europeerna och tvärtemot vad Chippen tror kommer de att tveka att skicka spelare till AIK för utveckling och det kommer att sprida sig även till andra NHL-klubbar.

Tråkiga omständigheter, men AIK gjorde helt rätt i alla led enligt mig.
Håller med i stort men har du på fötterna ang punkt 2?
Sett över hans tid hos oss så har han ju aldrig förtjänat den istid han fått och vi hade sannolikt varit ett bättre lag över tid med att ge en annan ung spelare som J.Andersson den istid som Broberg haft. Hans underliggande siffror är horribla sett över två säsonger i ett topplag.
Sen håller jag med dig om att det var rätt att testa, låg risk ekonomiskt med potentiellt en enorm uppsida, synd bara att den aldrig kom fram hos oss.
Har naturligtvis ingen insyn i detta fall, men på en helt annan nivå har jag varit med om att förhandla om utlåningar både uppåt och nedåt och min uppfattning är att alla är oerhört noga med att inte formulera absoluta krav, men däremot pratar i allmänna ordalag som "främja utvecklingen", "stärka självförtroende" osv...
Chippen
Posts: 14270
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Silly Season 21/22

Post by Chippen »

päran wrote: 04 May 2021, 10:32 Brobergaffären måste benas ut enligt min uppfattning och övertygelse.

1. Fantastiskt att vi kunde övertala en förstarunda att utan någon som helst koppling spela med oss.
2. Edmonton ställer inga krav på istid, spel i pp eller något annat. Däremot uttrycker de sin "förhoppning" om att Broberg ska utvecklas.
3. Broberg får inte den utveckling som AIK eller Edmonton hoppats på och förtroende och istid sjunker.
4. Edmonton är besviken över utvecklingen och kommer att tveka att skicka prospects till AIK.

Gjorde AIK fel som tog hit Broberg. Absolut rungande nej. En billig lösning med chans att bli en ledande back i SHL (se Seider). Jag hoppas att AIK gör exakt samma om de får chansen igen.

Gjorde AIK fel som gav Broberg relativt mycket istid. Absolut rungande nej. Det lossnade inte riktigt trots potential, men alla vet hur lätt det kan vända.

Gjorde AIK fel att krympa istiden mot slutet av säsongen. Detta är inte riktigt lika klockrent, men trots det absolut rätt. När det gäller att gå för guld måste en tänka kortsiktigt och Broberg hade inte levererat tillräckligt bra för att förtjäna stor istid och stort förtroende.

Detta kommer att göra att Edmonton på amerikanskt vis kommer att skylla på europeerna och tvärtemot vad Chippen tror kommer de att tveka att skicka spelare till AIK för utveckling och det kommer att sprida sig även till andra NHL-klubbar.

Tråkiga omständigheter, men AIK gjorde helt rätt i alla led enligt mig.
1. Ja det var bra gjort och potentialen fanns ju men vi skulle inte förlängt det hela efter första året. För det var väl vad vi gjorde, minns inte.
2. Här tror jag att du är helt ute och cyklar. Så klart att de ställt krav på en viss istid och istid i special teams.
3. Istiden sjönk alldeles för lite och för långsamt.
4. Om en spelare inte utvecklas, men ges alla möjligheter så tror jag knappast att Oilers väljer att hålla AIK som skyldiga för det.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
gvargo
Posts: 102
Joined: 25 Sep 2020, 18:02

Re: Silly Season 21/22

Post by gvargo »

Dwight_Shrute wrote: 04 May 2021, 10:38 Pierre Johnsson som tränare, sägs det?

Förutom att han blir ännu en person som stavar sitt efternamn med ett irriterande instoppad "h" utan anledning så undrar man lite.

Han och "bekymmersrynkan" Ohlsson var ju i Frölunda samtidigt (13/14). Tycke uppstod redan då, kanske?

Vad jag förstår så har Pierre alltid varit en väldigt seriös man vad gäller träning och inställning. Vi hoppas att det stämmer och att han tar med sig det in i Skellefteå AIK också. Vem vet, han kanske kan få sin namne Johnsson att våga göra en tackling?
Nu är hela tränartrojkan klar. Ohlsson, Johnsson och Fahlk.
I hadd aller vorte aintjeli
User avatar
schteffe
Posts: 1918
Joined: 25 May 2011, 15:50

Silly Season 21/22

Post by schteffe »

Robban och Pierre bekräftade! Blir intressahnt!

https://www.skellefteaaik.se/artikel/qx ... n-johnsson
Torsgatan
Posts: 961
Joined: 14 May 2020, 13:04

Re: Silly Season 21/22

Post by Torsgatan »

Kan man hoppas på ett lite mer tuppkamsbetonat backspel iom johnsson?
Gargamel
Posts: 511
Joined: 29 Mar 2019, 10:32

Re: Silly Season 21/22

Post by Gargamel »

Torsgatan wrote: 04 May 2021, 11:47 Kan man hoppas på ett lite mer tuppkamsbetonat backspel iom johnsson?
Han var ju tuff som back innan hjärnskakningarna satte stopp om nu det är en indikation.
User avatar
nr86
Posts: 5340
Joined: 20 Jun 2011, 20:30

Re: Silly Season 21/22

Post by nr86 »

Hur som helst blir det väldigt spännande att se hur aik kommer att uppträda och konkurrera med övriga shl lag till hösten. Bara Falk kvar(räknar inte Holm) av den gamla skolan och då har Falk bara varit i klubben ett år. Vi kommer att ställa ett vasst lag på banan så krav kommer att ställas och det med all rätt. Johnsson var en liten överraskning men jag antar att Robban rekryterat honom så han vet vad han får. Försiktigt positiv då jag anser att nuvarande trojka inte lyckats få ut Max ur laget med det starka lag vi ställde på isen. Tror absolut vi kunnat spöa vlh i bäst av 7!
cleo
Posts: 680
Joined: 17 Aug 2011, 11:23

Re: Silly Season 21/22

Post by cleo »

Nu får vi dessutom 1st Huvudtränare och 2st Assist, och inte soppan som var i år med ingen uttalad chef.
User avatar
smogz
Posts: 5690
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Silly Season 21/22

Post by smogz »

Tycker AIK spelade oerhört underhållande ishockey i slutspelet. Oroar mig för att vi tappar lite av det, men hoppas att Forre och Lundkvist från sina positioner styr åt det hållet.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Snuskhummern
Posts: 898
Joined: 07 Jan 2018, 20:04

Re: Silly Season 21/22

Post by Snuskhummern »

User avatar
kopitar
Posts: 2544
Joined: 17 Jun 2011, 17:43

Re: Silly Season 21/22

Post by kopitar »

cleo wrote: 04 May 2021, 15:48 Nu får vi dessutom 1st Huvudtränare och 2st Assist, och inte soppan som var i år med ingen uttalad chef.
= ingen som tar ansvaret på sig
marre
Posts: 3172
Joined: 15 Jun 2011, 15:51

Re: Silly Season 21/22

Post by marre »

Många även experter som skriver vi får så bra lag nästa år,vad grundas det på? Fröden och Berggren kommer ju dra.Pär,Melker och Wingerli borde också va jagade.Dessutom har vi en ansträngd ekonomi.Tre allsvenska spelare gör oss ju inte till ett Guldlag.Bra allsvenska spelare+Pudas men vi känns ju inte vassare än i år.
andreas22222
Posts: 1509
Joined: 17 Jun 2011, 02:50

Re: Silly Season 21/22

Post by andreas22222 »

Vi får väl se vad för lag vi har då serien börjar samt vad motståndarna ställer upp med.

Konstaterar bara att Wingerli/Berggren/Fröden återigen har bra kemi i landslaget.

Man hoppas väl att nya tränarna ska kunna få ut mera i tex PP och. Kemi i kedjorna.

Samt man får in några spelare med lite mera tyngd då man tillåter ett väldigt mera fysiskt spel i slutspelet.
User avatar
Lidlund
Posts: 2609
Joined: 15 Jun 2011, 18:58
Location: Linköping

Re: Silly Season 21/22

Post by Lidlund »

Säger som många redan sagt.. Tränarna kostade oss alla guld-möjligheter.. Sen tror jag inte det beror på att "ingen var chef", i min mening behövs det ingen uttalad huvudtränare. Det som är intressant är ju att den som har ansvaret för spelet tar ansvar för spelet, den som har ansvar för backar tar ansvar för backar.. tex..
Rollie
Posts: 2043
Joined: 16 Jun 2011, 13:05

Re: Silly Season 21/22

Post by Rollie »

marre wrote: 04 May 2021, 18:53 Många även experter som skriver vi får så bra lag nästa år,vad grundas det på? Fröden och Berggren kommer ju dra.Pär,Melker och Wingerli borde också va jagade.Dessutom har vi en ansträngd ekonomi.Tre allsvenska spelare gör oss ju inte till ett Guldlag.Bra allsvenska spelare+Pudas men vi känns ju inte vassare än i år.
Ja det fattar inte jag heller. Ex Jocke och Möller lär ju inte bli bättre snarare tvärt om.
User avatar
Snuskhummern
Posts: 898
Joined: 07 Jan 2018, 20:04

Re: Silly Season 21/22

Post by Snuskhummern »

Rollie wrote: 04 May 2021, 20:27
marre wrote: 04 May 2021, 18:53 Många även experter som skriver vi får så bra lag nästa år,vad grundas det på? Fröden och Berggren kommer ju dra.Pär,Melker och Wingerli borde också va jagade.Dessutom har vi en ansträngd ekonomi.Tre allsvenska spelare gör oss ju inte till ett Guldlag.Bra allsvenska spelare+Pudas men vi känns ju inte vassare än i år.
Ja det fattar inte jag heller. Ex Jocke och Möller lär ju inte bli bättre snarare tvärt om.
- Vi kan nog räkna på en stark utveckling på någon av Johnson, Hugg, Nilsson, Wilsby, Sundsvik och ev. Robertsson.
- Linus Karlsson producerade 51 poäng förra säsongen som 21 åring och var riktigt stark i slutspelet. Ingen allsvensk dussinlirare direkt.
- Filip Roos och Michael Kapla var bland förra säsongens bästa backar.
- Med Pudas får vi inte bara en landslagsmässig back utan en riktigt PP-point, något vi saknade 20/21.
- Lindholm kommer vi av allt att döma ha kvar och få skörda frukt av från start.
- Det nya tränarteamet kan knappast göra det sämre än trojkan.

Med 2-3 forwardsplatser kvar och sett till vad Forre lyckats prestera hittills så tycker, åtminstone jag, att det inte finns särskilt mycket, om ens något, som skulle peka på en negativ trend. Vi förlorar Berggren och Frödén, visst det är ett tapp men om vi klarade spelartappet 13/14 så borde vi klara detta.
Frantisek Pospisil
Posts: 1408
Joined: 20 Mar 2020, 17:46

Re: Silly Season 21/22

Post by Frantisek Pospisil »

Jamen då var det klart.
Följande lämnar.
Andersson
Berggren
Lundberg
Burström
McKeown
Kiiskinen
Broberg
Post Reply