Rögle BK -Skellefteå AIK

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

LeeGoren
Posts: 374
Joined: 04 Nov 2011, 00:10

Re: Rögle BK -Skellefteå AIK

Post by LeeGoren »

Snuskhummern wrote: 10 Dec 2020, 22:13
Frantisek Pospisil wrote: 10 Dec 2020, 21:46
Strffa wrote: 10 Dec 2020, 20:53
Jirikucera wrote: 10 Dec 2020, 20:37 Tycker domarna är konsekventa. Buren ur läge, även om även jag fått hög puls om det dömdes mot mig.
Möllers matchstraff likaså konsekvent, men olyckligt, säkerligen inte menat, men rätt (om domarna ska vara konsekventa)...ingen vidare avstängning dock.
Höglander. Ja vad säger man? Hur kunde ni missa han? Snyggt mål oavsett....årets mål kanske redan gjort. Jisses. Rögle dock serieledare av en faktisk anledning. Känn ingen sorg.
Skellefteå har inte missat Höglander. Alla visste att han skulle bli jättebra. Men AIK har varit konsekventa men att inte ta ut spelare som har fel attityd. Vilket Höglander helt klart har haft när han var yngre. Det finns en anledning till att han bytt klubbar så många gånger.
Tror inte du vet mycket om Höglander och bör därför inte uttala dig.
Killen har aldrig haft fel attityd, utan det var undomsansvariga på kansliet som inte kunde med att hans pappa började ställa krav.
Nils ska du fan inte börja snacka skit om. Finare kille har har jag sällan träffat.
Nu vet jag ingenting konkret om det här men vad jag hört skulle det skulle varit i princip samma som med Tim Söderlund.
Stämmer inte alls. Nils är en grym kille, inget fel på farsgubben heller. Person inom AIK som förstörde allt.
User avatar
haggloader
Posts: 703
Joined: 18 Jun 2011, 22:34

Re: Rögle BK -Skellefteå AIK

Post by haggloader »

Vad gjorde kanslisten för fel?
Finns personen kvar inom AIK?
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Rögle BK -Skellefteå AIK

Post by Skidrow »

AIK började matchen riktigt bra men när Möller åkte ut på 5min skrev jag till en nu är det kört, men man spelade bra fram till Rögle gjorde 1-2 där tappade man matchen. Patrik Westberg är okej men ibland driver han mej galen och verkar inte riktigt se eller ens försöka se vad som händer utan fastnar i sin grej.

Vad som stämmer och inte stämmer runt Nils spelar ingen roll.
lh=1
Posts: 533
Joined: 16 Jun 2011, 08:33
Location: Stöckhölm

Re: Rögle BK -Skellefteå AIK

Post by lh=1 »

Skidrow wrote: 11 Dec 2020, 17:51 AIK började matchen riktigt bra men när Möller åkte ut på 5min skrev jag till en nu är det kört, men man spelade bra fram till Rögle gjorde 1-2 där tappade man matchen. Patrik Westberg är okej men ibland driver han mej galen och verkar inte riktigt se eller ens försöka se vad som händer utan fastnar i sin grej.

Vad som stämmer och inte stämmer runt Nils spelar ingen roll.
+1
Det som borde diskuteras nu är J Lundqvist som knuffar domare utan att straffas🙈 ”Det är skillnad på olika”
lh=1
Posts: 533
Joined: 16 Jun 2011, 08:33
Location: Stöckhölm

Re: Rögle BK -Skellefteå AIK

Post by lh=1 »

Ah, såg nu att han fick fem i efterhand.......
Fdskebo
Posts: 1100
Joined: 15 Jun 2011, 15:31

Re: Rögle BK -Skellefteå AIK

Post by Fdskebo »

lh=1 wrote: 11 Dec 2020, 19:15 Ah, såg nu att han fick fem i efterhand.......
Och det är ju på riktigt patetiskt. Ge honom 1 alt 2 matcher som en markering, men 5!?
User avatar
PackSwede
Posts: 999
Joined: 21 Jun 2011, 20:36
Location: Umeå

Re: Rögle BK -Skellefteå AIK

Post by PackSwede »

5 matcher verkar vara ganska standard för "Physical abuse of official", jag tycker det är fullt rimligt. Det konstiga är att dels att han inte fick utvisning i matchen och att han inte anmäldes förrän ganska långt efter
msoe
Posts: 1581
Joined: 10 Apr 2012, 14:52

Re: Rögle BK -Skellefteå AIK

Post by msoe »

Det blev väl till slut för uppenbart att han särbehandlas, så de blev helt enkelt tvungna att stänga av honom för att inte helt förlora sitt förtroende. :D
nishog04
Posts: 6220
Joined: 01 Nov 2012, 20:08

Re: Rögle BK -Skellefteå AIK

Post by nishog04 »

msoe wrote: 12 Dec 2020, 09:31 Det blev väl till slut för uppenbart att han särbehandlas, så de blev helt enkelt tvungna att stänga av honom för att inte helt förlora sitt förtroende. :D
Vilket förtroende? :lol:
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Rögle BK -Skellefteå AIK

Post by Skidrow »

Ger du dig på en domare ska det vara grövre straff, det känns logiskt även om det inte var något kraftigt våld.
User avatar
Lidlund
Posts: 2609
Joined: 15 Jun 2011, 18:58
Location: Linköping

Re: Rögle BK -Skellefteå AIK

Post by Lidlund »

5 matcher för att mer eller mindre medvetet knuffa en domare, jag kan tycka det är för lite..
Post Reply