Brynäs - Skellefteå AIK

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

Chippen
Posts: 14239
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Brynäs - Skellefteå AIK

Post by Chippen »

krysset wrote: 17 Nov 2019, 21:13 Två eller Tre av målen skulle Gurra tagit för någon vecka sedan. Att Broberg gör misstag är en sak men Petters blunder..... Han borde ha sådan rutin att kunna se att ingen finns av medspelarna äri närheten dit han skickar pucken. Burström ska heller inte släppa sin spelare och låta denne ta egen retur. Burström och Granberg har några års rutin.
Sedan att Widerström är på isen i BP när det står 4:4 och 5 minuter kvar......
Det kan ju vara så att det ser ut som om det är Granberg som gör en blunder vid passet till den tomma platsen, när han slår den rakt över plan, men jag är fan inne på att det är Broberg som är ur position och inte är där han ska vara.

Jag kan köpa att Widerström är inne i BP då han är bra BP-spelare. Däremot kan jag inte köpa att Andersson spelar när vi tagit ut målvakten. Där borde Lundberg ha varit istället.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
krysset
Posts: 1990
Joined: 03 May 2015, 23:44

Re: Brynäs - Skellefteå AIK

Post by krysset »

Så Gurra borde inte tagit två av målen?
Chippen
Posts: 14239
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Brynäs - Skellefteå AIK

Post by Chippen »

krysset wrote: 18 Nov 2019, 08:52 Så Gurra borde inte tagit två av målen?
Det har jag väl aldrig påstått?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Brynäs - Skellefteå AIK

Post by Skidrow »

Det syns att AIK har dåligt självförtroende passen är dåliga och skotten går snett, man går på puckar man inte borde och målvakten står inte där han bör, men man kommer att vända på det här och hamna 5-8plats när säsongen är slut.
Post Reply