Skellefteå AIK - LHF 22/10 kl 19:00

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

Trollet
Posts: 8466
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Skellefteå AIK - LHF 22/10 kl 19:00

Post by Trollet »

bsa wrote: 23 Oct 2019, 14:30 De är ju samma firma nu Norran & NSD, varför dubeljobba. Kallas rationaliseing, varför ska de slåihop om två skall göra samma jobb. Bara ledarsidorna blir täta skott resten ska delas annars ingen vits med samma bolag.
Problemet med artikeln är att den har Luleåvinkel. Det finns inte en rad från någon representant från Skellefteå AIK, som arrangerade matchen. Säkerhetsansvarig skulle t.ex. kunnat svara på en del av frågorna som Luleås SLO inte hade svar på. Man skulle kunna tänka sig att det skulle vara Norran som gjorde det här jobbet och NSD som tog in texten, eftersom matchen spelades här.

Jag begriper också att det är enklare att göra så här, men det blir också jävligt mycket sämre. Vilket var min poäng.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
StigVig
Posts: 1557
Joined: 17 Mar 2012, 12:55

Re: Skellefteå AIK - LHF 22/10 kl 19:00

Post by StigVig »

tazman wrote: 22 Oct 2019, 21:44
StigVig wrote: 22 Oct 2019, 21:40 Knyter sig som vanligt på hemmaplan när det är hyfsat med publik
Så fruktansvärt ineffektiva och trubbiga, sen hur kan han släppa 3:an mellan benen :evil:
Sju finaler senaste nio säsongerna, ditt eviga gnäll kan nog laget vara utan. Håll dig hemma.
Jättebra resultat men det hjälper ju inte laget denna säsong, sen föredrar jag att blicka framåt istället för bakåt. Något som jag hoppas föreningen gör. Sen att ett gäng supportrar grottar ner sig i dåtid är ju synd.
Gnäller när det är befogat och berömmer när prestationen är bra.
Du och andra verkar vilja ha ett forum där allting utom hyllningar till AIK är tillåtet, vilket jävla trist forum
Man är jävligt ineffektiva just nu, det såg bättre ut i tidigare matcher. Denna ineffektivitet började i Röglematchen och något som höll i sig i stort sett hela förra säsongen.
Kolla gärna statistiken men vi spelar sämre på hemmaplan när det är mycket publik.
In med en psykolog för att stärka självförtroendet hos spelarna
Krossa Skiten!!!!!
Post Reply