Torrents på matcher?

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

langen
Posts: 8
Joined: 16 Jun 2011, 00:03

Re: Torrents på matcher?

Post by langen »

Är ute efter hela finalserien, någon har en länk till matcherna att bjuda på?
User avatar
micktålbot
Posts: 538
Joined: 16 Jun 2011, 14:54

Re: Torrents på matcher?

Post by micktålbot »

Någonstans måste ju matcherna finnas?
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Torrents på matcher?

Post by karjala »

Enligt rykten så är både Final 1 och 2 snart uppe på en större sida.
Andra rykten säger att Final 4 är svår att få tag på.
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Torrents på matcher?

Post by karjala »

Final 2 verkar också vara svår att få tag på, så Final 2 och 4 söks fortfarande.
markat
Posts: 1
Joined: 06 May 2014, 14:16

Re: Torrents på matcher?

Post by markat »

Ny medlem som skulle vilja få torrents, helst på finalmatch 3? vem har?, vet? o vad menar alla med pm?
User avatar
EuphoniC
Posts: 148
Joined: 16 Jun 2011, 08:47

Re: Torrents på matcher?

Post by EuphoniC »

Sida det handlade har f.ö. tyvärr lagt ned :(
/Jonas
freddus
Posts: 2279
Joined: 22 Jun 2011, 10:18

Re: Torrents på matcher?

Post by freddus »

markat wrote:Ny medlem som skulle vilja få torrents, helst på finalmatch 3? vem har?, vet? o vad menar alla med pm?
Final 1 & 3 bör inte vara några problem att hitta (får inte länka direkt va?) på en känd torrentsida. Det om PM handlade om att många ville ha tillgång till en sida som kräver inbjudan... Inbjudan verkade däremot inte fungera och sen vet jag inte om folk inte vill dela med sig, om de inte har inbjudningar eller om inte övriga (2 & 4) finalmatcher finns för delning.
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Torrents på matcher?

Post by Larzon »

freddus wrote:
markat wrote:Ny medlem som skulle vilja få torrents, helst på finalmatch 3? vem har?, vet? o vad menar alla med pm?
Final 1 & 3 bör inte vara några problem att hitta (får inte länka direkt va?) på en känd torrentsida. Det om PM handlade om att många ville ha tillgång till en sida som kräver inbjudan... Inbjudan verkade däremot inte fungera och sen vet jag inte om folk inte vill dela med sig, om de inte har inbjudningar eller om inte övriga (2 & 4) finalmatcher finns för delning.
Sajterna som folk ville ha PM om har tyvärr stängt ner.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
yrre
Posts: 15
Joined: 15 Jun 2011, 23:11

Re: Torrents på matcher?

Post by yrre »

Någon som har matcherna och kan tänkas dela med sig av dem? Skicka ett PM! Allt inom 100km kan jag komma med ett usb minne....
freddus
Posts: 2279
Joined: 22 Jun 2011, 10:18

Re: Torrents på matcher?

Post by freddus »

Tekniska strul har gjort att förra årets finaler gått förlorade för mig, någon som kan lägga upp torrent på dem? Är nog uppskattat av fler än mig skulle jag tro.
Jossebosse1
Posts: 3
Joined: 11 Sep 2012, 15:38

Re: Torrents på matcher?

Post by Jossebosse1 »

Någon som råkar ha nån hemma- eller bortamatch mot Löven från back in the days på datorn och vill dela med sig? PM går bra.
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Torrents på matcher?

Post by Lappmössan »

Tänkte se om man kan slänga ihop lite Lundberg-highlights så småningom, ingen som något klipp på hans supertackling på Styrman i semin 2011? Eller klipp på när han slåss mot Kilström?
Post Reply